بازتابی که برد ایران و سوریه بر سایت AFC داشت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، روز سه شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه با نتیجه ۳ بر صفر برابر سوریه به پیروزی رسید. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی این پیروزی را بازتاب داد و نوشت؛ ایران در پیروزی برابر سوریه درخشید.

در این گزارش آمده است، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در فرم بسیار خوبی قرار داشت و توانست روز سه شنبه در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی سه بر صفر برابر سوریه به پیروزی برسد.

این دومین شکست پیاپی سوریه در دیدار‌های دوستانه بود. آن‌ها پنجشنبه هفته گذشته نیز برابر بحرین با نتیجه ۳- یک شکست خورده بودند.

هر ۲ تیم ایران و سوریه از این بازی دوستانه به‌عنوان دیدار تدارکاتی برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین که دور دوم آن ماه ژوئن به پایان می‌رسد، استفاده کردند.

در این بازی ایران بهترین شروع ممکن را داشت. این تیم در دقیقه دوم با ضربه سر حسین کنعانی زادگان از روی کرنر ارسالی گلزنی را شروع کرد.

ایران در دقیقه ۱۶ توسط سردار آزمون در آستانه زدن گل دوم بود، اما شوت قدرتمند او از داخل محوطه جریمه را ابراهیم عالمه دروازه بان سوریه با پا دفع کرد.

عالمه در دقیقه ۳۸ مغلوب آزمون شد. این مهاجم توپ برگشتی (ریباند) حاصل از ضربه اولیه مهدی طارمی را تبدیل به گل کرد.

سوریه در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵۹ می‌توانست گلزنی کند. محمد المواز در داخل محوطه جریمه ۲ مدافع را از پیش رو برداشت و از زاویه بسته ضربه قدرتمندی روانه دروازه علیرضا بیرانوند کرد که تیر دروازه، ایران را نجات داد.

در فاصله ۹ دقیقه به پایان بازی ایران پیروزی خود را تثبیت کرد. کریم انصاری‌فرد توپ را در سمت چپ دریافت کرد، ۲ مدافع را از پیش رو برداشت و با شوتی قدرتمند عالمه را مغلوب کرد.

در پایان این گزارش آمده است، حالا ایران روی بازی‌های باقیمانده خود در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی درگروه سوم تمرکز خواهد کرد. این تیم آسیای مرکزی با ۶ امتیاز از ۴ بازی در رتبه سوم گروه خود قرار دارد. این در حالی است که سوریه با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه اول است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا