پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی رونمایی شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی با بیان اینکه این پروژه نقش مؤثری در توسعه گردشگری شمال غرب و غرب کشور خواهد داشت، افزود: اجرای این پروژه و فراهم ‌سازی فرصت آشنایی و تحقیق مصور و مستند از جاذبه‌های سراسر استان آذربایجان شرقی برای گردشگران نقش مؤثری در تعیین هدف و مقصد گردشگران این مسیر گردشگری خواهد داشت.

وی پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی را بسیار مهم و ارزشمند در راستای معرفی جامع ظرفیت‌های این استان و ۹ استان پیرامونی خواند و با اشاره به اینکه توجه به این نکته الزامی است که گردشگری نباید تنها متمرکز بر نقطه‌ای ویژه و شناخته شده باشد، اظهار داشت: آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های غنی در حوزه‌های آداب و رسوم، اقلیم، گردشگری سلامت، صنایع‌دستی و محصولات روستایی است که معرفی آن‌ها و تعریف مسیر گردشگری بر اساس این ظرفیت‌ها امری ضروری است.

تیموری ادامه داد: پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی با فراهم ‌سازی تصاویر ، کلیپ‌ها و تورهای مجازی امکان شناخت این ظرفیت ها را فراهم کرده است و این پروژه باید در تمام استان ها اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری لازمه توسعه و کارآمدی هر منطقه و کشوری است، گفت: باید توجه داشت که ایران و به ‌خصوص آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های متعدد در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است که ‌باید با افزایش محصولات گردشگری در این منطقه، علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها در اقتصاد استان و شمال غرب و غرب کشور، حوزه گردشگری را به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع سودآور تبدیل کرد.

تیموری به موضوع مهم حفظ سلامت سفر و گردشگری در ایام کرونایی اشاره و یادآوری کرد: وظیفه مهم و اصلی ما در این شرایط توجه به شیوه نامه های بهداشتی است که خوشبختانه آذربایجان شرقی براساس عملکرد خود طی ایام نوروز پیشتاز در تحقق این امر و جلب اعتماد مردم در حوزه ارائه خدمات گردشگری است‌.

وی اضافه کرد: تأسیسات و واحدهای گردشگری با درایت همیشگی خود این امر مهم را درک کرده‌اند و به این تفکر جمعی رسیده‌اند که عدم رعایت الزامات و شیوه نامه ‌های بهداشتی بزرگ‌ترین مشکلات را به حوزه گردشگری وارد و فعالان این حوزه را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تأکید به اینکه مردم‌داری ‌باید سرفصل تمامی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر و همچنین فعالان حوزه گردشگری قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر امسال همکاری تنگاتنگی با ستاد مقابله با کرونا دارد، گشاده‌رویی همکاران ستاد در راستای انجام کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی در سفرها تا رسیدن به مقصد سلامتی برای تمامی هم‌وطنان امری ضروری است.

 تیموری از اقدامات و عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی طی ایام نوروز قدردانی کرد.

امروز  یک باب هتل با حضور معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تبریز افتتاح شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا