تولید 9 مستند انیمیشنی از سرنوشت مفاخر ایران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، چند مستند انیمیشن سرگذشت مفاخر ایران با مشارکت معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و در اختیار مراکز کانون سراسر کشور قرار گرفت. این مجموعه با هدف آشنایی نوجوانان ایران با زندگی مشاهیر و معرفی آنان به زبان‌های زنده دنیا تولید شده است.

بر همین اساس این مجموعه که شامل زندگی بزرگانی چون شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید مصطفی چمران، علامه طباطبایی، حافظ، امیرکبیر، زکریای رازی، پروفسور محمود حسابی، ابوعلی سینا و پروین اعتصامی است روایتی مختصر و مستندگونه از زندگی آن‌ها با استفاده از انیمیشن است.

بر اساس این گزارش و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های انگلیسی، عربی و اسپانیایی نیز در حال دوبله و انتشار است.

پیش از این نیز زندگی شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان اولین اثر از این مجموعه‌ی فاخر، در سالروز عروج سردار دل‌ها، رونمایی و منتشر شد.

آشنایی با مفاخر ایران یکی از فعالیت‌های جاری و عمومی کانون پرورش فکری در تمامی مراکز فرهنگی هنری، ویژه گروه‌های سنی مختلف است که می‌تواند نقش مهمی در الگوسازی برای کودکان و نوجوانان ایران، ایفا کند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا