اجرای طرح دانش تحولی عظیم برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تهران

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، محمود نیلی احمد آبادی روز یکشنبه در افتتاح مراکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران افزود: برای مجموعه دانشگاه تهران برنامه های توسعه علم و فناوری تعریف و سعی شده است مراکز نوآوری را در کنار کلاس ها و آزمایشگاه‌ها ببریم تا از فضای فیزیکی جدا شوند و در عین حال مکان های خاص برای استقرار شرکت ها پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد:  گستردگی دانشگاه تهران از دریای خزر تا خلیج فارس است و در تمام این حوزه ها مراکز نوآوری دانشگاه شکل گرفته است. یکی از این مراکز(مرکز نوآوری اینترنت اشیا) امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد و در کنار آن طرح شهر دانش به عنوان یک مفهوم جدید محسوب می شود.

 نیلی احمد آبادی اظهار داشت: در طرح شهر دانش، پارک علم و فناوری، نوآوری و آموزش به قلب جاری شهر تهران برده شده و از این طریق مرز بین دانشگاه و شهر و تجارت برداشته شده است. دانشجو  هم زمان با آموزش می تواند پژوهش کند و با فناوری و نوآوری آشنا شود تا راه های کسب و کار را فراگیرد.

رییس دانشگاه تهران گفت: اثرات این طرح را در آینده خواهیم دید و شاهد یک تحول بزرگ در کسب و کارهای جدید و موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهیم بود  که خود را در آموزش، پژوهش و نوآوری می بینند.

وی یادآور شد: امید است مجلس و همه بخش های کشور در خصوص اجرای این طرح کمک کنند. دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه پیشرو است و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد خیلی سریع در سایر نقاط کشور گسترش می یابد.

به گزارش ایرنا، ۲ مرکز نوآوری و یک طرح فناورانه در دانشکده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح و رونمایی شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا