فیلم دیگری برگزیده اولین جشنواره بین‌المللی مستقل اصفهان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه داستانی دیگری ساخته زهرا ترکمنلو منتخب اولین جشنواره بین‌المللی مستقل NORGS (NIIF ۲۰۲۱) اصفهان شده و با ۱۰ فیلم کوتاه دیگر از ایران، اسپانیا، فرانسه، آمریکا، پرتقال ایتالیا و هند به رقابت می‌پردازد.

«دیگری» داستان فردی است که در بازیابی هویت درونی خود دچار مشکل شده  و شرایط بیرونی نیز چندان سر سازگاری با او ندارد.

این جشنواره فرصتی برای ارایه آثار فیلمسازان، نویسندگان، عکاسان و موسیقی‌دانان مستقل از سراسر جهان برای معرفی خود به جهان است که در زمینه هنر، افراد مستقل همیشه بنیانگذار سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف بوده‌اند. البته باید گفت به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹، جشنواره به صورت آنلاین در تاریخ ۵ می ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه دیگری پیش از این نامزد بهترین فیلم کوتاه در فستیوال abbey لندن شده و در حال حاضر با چهار فیلم کوتاه دیگر از جهان در لندن به رقابت می‌پردازد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: زهرا ترکمنلو، مدیر فیلمبرداری: علی آبپاک، بازیگران: محدثه حیرت، فرزاد محمدزاده، حسن سلمانی، صدابردار: مرتضی محمدپور، تدوین و اصلاح رنگ: امیر اطمینان، صداگذار: حمید قهرمانی، طراح صحنه: بابک جاجایی، گریم: فلورا تقیام، طراح لباس:زهرا ترکمنلو، طراح مجسمه: جعفر پوردرگاهی، تهیه‌کننده: زهرا ترکمنلو.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا