دومین نمایشگاه کتاب مهم جهان آنلاین برگزار می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، افشین شخنه تبار مدیر انتشارات شمع و مه بیان کرد: با توجه به اینکه در نمایشگاه کتاب لندن غرفه داشتم مسئولان این نمایشگاه با ارسال ایمیلی از مجازی شدن نمایشگاه لندن خبر دادند.

شخنه تبار در بخش دیگر با بیان اینکه بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا هفته گذشته از کنسل شدن نمایشگاه‌ها و بررسی برگزاری آنها خبرداده بود که در نهایت نمایشگاه کتاب لندن هم مجازی شد ابراز داشت: جالب اینجاست که هنوز تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه، مشخص نشده است.

وی افزود: اعلام شده در ماه جولای(تیر) این نمایشگاه برگزار خواهد شد اما احتمالا مثل نمایشگاه پاریس به سال آتی موکول خواهد شد. در واقع دومین بار است نمایشگاه کتاب لندن کنسل می‌شود البته قرار بود به جای اسفند در اواخر تیرماه نمایشگاه برگزار شود اما کنسل و آنلاین برگزار خواهد شد.

مدیر انتشارات شمع و مه در پاسخ به این پرسش که هزینه غرفه پرداخت کرده بودید اضافه کرد: بله، ۱۷۰۰ پوند برای دریافت غرفه پرداخت کرده بودیم که هم می‌توانیم آن را دریافت کنیم و هم امکان انتقال به سال آینده وجود دارد. در واقع فضای در اختیار ما در سال آینده محفوظ خواهد بود.

به گفته مسئولان نمایشگاه کتاب لندن امسال به خاطر شرایط قرنطینه و کرونا مجبور هستند نسخه کامل دیجیتال را در نظر بگیرند که قرار است از اواخر ماه ژوئن آغاز به کار کند. نمایشگاه کتاب لندن امسال از ۲۹ ژوئن تا اول ماه جولای به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کتاب پاریس در سال‌ ۲۰۲۱ هم از سوی مسئولان برگزاری به دلیل ویروز کرونا لغو شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا