افتتاح مرکز شتاب‌دهی ساخت داخل در آذربایجان شرقی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، با استقرار این شتاب دهنده، ایده‌های حوزه های مکانیک، ساخت و تولید، بومی سازی و مهندسی معکوس محصولات وارداتی در استان با شتاب بیشتری تجاری سازی خواهند شد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این شتاب دهنده به تیم های متقاضی ایجاد کسب و کارهای نوپا در حوزه ساخت و تولید، خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی ارائه می کند.

 عبدالرضا واعظی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز کسب و های کارو استارتاپ های استانی در موضوعات مرتبط با این شتاب دهنده تاکید کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی‌های کارآفرینی و نشست‌های تخصصی ،کلاس ها و کارگاه های استارتاپی برای توسعه کسب و کارهای فناور محور، از دیگر اهداف این مجموعه است.

وی با بیان این‌که شتاب دهنده ساخت داخل سومین شتاب دهنده مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی است افزود: این شتاب دهنده خدمات استقرار،مشاوره،مانیتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتابدهی ارائه خواهد کرد.

به گفته رییس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی، این شتاب دهنده با برگزاری کارگاه ها،همایش ها و ارائه مشاوره کسب و کار برای تیم های پیش شتابدهی، زمینه لازم برای تجاری سازی استارتاپ ها و استقرار آن ها در پارک علم و فناوری را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا