کسب موفقیت اعضای هیئت علمی واحد علوم تحقیقات در فستیوال طرح‌های نوین ژنو

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، یکی از طرح های اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی با عنوان “تولید بسته بندی های ضد میکروبی حاوی ذرات نانو نقره بر پایه پلی لاکتیک اسید (PLA) به روش اختلاط مذاب” در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۱، در میان ۳۵۴ طرح گوناگون از سرار دنیا در فستیوال اتحادیه اروپا موفق به اخذ دیپلم افتخار شد.

این طرح توسط دکتر مریم عطایی و  دکتر سید امیرعلی انوار از اعضای هیات علمی دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی و همچنین دکتر حامد اهری عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی به همراه چندی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به سرانجام رسیده است.

از مجموع ۱۱ دانشگاه دولتی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در این فستیوال تنها واحد علوم و تحقیقات موفق به اخذ رتبه برگزیده شده است.

تولید پوشش های nano-packaging در ۱۱سال گذشته به عنوان پایان نامه های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد انجام گرفته و در مجلات معتبر به چاپ رسیده است. ماحصل نتایج مذکور در مقاله مروری در مجله coting انتشارات MDPI در شماره جاری بصورت تفصیلی به چاپ رسیده است.

به نقل از دانشگاه آزاد، طرح تولید بسته بندی های ضد میکروبی حاوی ذرات نانو نقره یکی از چندین طرح خاتمه یافته دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی و مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات است که با موفقیت به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. به عنوان شخصی که با دقت patent ها و جشنواره های این دو بزرگوار (دکتر اهری و دکتر انوار) را بررسی کردم، با اطمینان میتونم بگم تقریبا همه طرح هاشون مثل هم هست و خیلی عجیبه که توانستند طرح های به این سادگی را پتنت کنند و مدال بگیرند، فکر کنم بحث لابی گری مطرح باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا