تجلیل از منتخبین جشنواره علمی، پژوهشی دانشگاه آزاد

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، آئین هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری «فرهیختگان» با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره شامگاه سه شنبه با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد و جمعی از مسوولان این دانشگاه برگزار شد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این آئین مجازی در سخنانی با بیان اینکه، ترکیب داوران این جشنواره متشکل از نمایندگان معاونت های تخصصی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه و مدیران کل حوزه پژوهشی در حوزه معاونت فناوری بودند، افزود: بررسی ها برای معرفی برگزیدگان این جشنواره با دقت انجام شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: ما محکم ایستادیم که در انتخاب برگزیدگان جشنواره صرفا ارزش اثر ارائه شده مورد توجه قرار گیرد و نظرات و حواشی سیاسی و توصیه ها در انتخاب برگزیدگان دخیل نباشد.

وی در این آئین که با حضور رییس دانشگاه آزاد و جمعی از مسوولان این دانشگاه همراه بود،  در عین حال گفت : ما در انتخاب برگزیدگان خود را از خطا مبرا نمی دانیم و اگر هم خطایی رخ داده است عذرخواهی می کنیم و انشالله سالهای آینده جبران خواهیم کرد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه، هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری «فرهیختگان» در ۲۷ محور متفاوت برگزار می شود، افزود:امسال در مجموع ۷۰ برگزیده  و ۹ اثر قابل تقدیر خواهیم داشت.

وی ورود جدی مسئله فناوری و نوآوری به دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از اهداف اصلی معاونت پژوهش و فناوری عنوان کرد و تصریح کرد: البته این مسئله در جشنواره امسال مشهود خواهد بود و انتظار داریم سالهای آینده نیز به اندازه حوزه پژوهش در حوزه نوآوری و فناوری نیز برگزیده داشته باشیم.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد همچنین تصریح کرد:در مجموع امسال ۱۸۵۶ اثر بدون احتساب آثاری که از سوی اعضای باشگاه به دبیرخانه جشنواره رسیده،  مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع از میان ۳۷ مجموعه دانشگاهی و ۳۱ استان ۷۰ برگزیده و ۹ اثر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:در استان تهران که توقعی جز این نمی رود ۱۴ برگزیده داشته ایم و این استان در کنار استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد و قزوین پنج استان برگزیده در جشنواره فرهیختگان امسال می باشند.

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری جشنواره فرهیختگان شناسایی، انتخاب و معرفی برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه در زمینه های  کتاب، مجله علمی، مقاله، طرح پژوهشی، مرکز تحقیقات، انجمن علمی ادبی و هنری مرکز رشد، فناور، طرح فناوران برتر، شرکت های دانش بنیان، رساله و پایان نامه و همچنین معرفی وتقدیر از پژوهشگران برگزیده، ثبت اختراع بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی( patent )، آزمایشگاه برتر و کارآفرین برتر است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا