حمایت از دانشجویان دکتری رشته‌های علوم شناختی

ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در رشته های علوم شناختی حمایت می کند.

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، با هدف ارتقای سطح علمی – آموزشی و تقویت بنیه پژوهشی، فناوری و نوآوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و پژوهشگران در مؤسسات و مراکز فعال در حوزه علوم شناختی حمایت به عمل می‌آورد.

این سیاست حمایتی در راستای تأمین نیروی انسانی مجرب برای توسعه علوم، فناوری و خدمات دانش‌بنیان شناختی، ایجاد هسته‌های آموزشی-پژوهشی بین رشته‌ای، گسترش و تعمیق ارتباط با محققان خارج از کشور در راستای توسعه هدفمند گرایش‌های علوم شناختی ونیز استفاده بهینه از امکانات آموزشی و پژوهشی کشور صورت می‌گیرد.

ستاد توسعه علوم شناختی در چارچوب این سیاست، از اساتید داخل و خارج از کشور برای تدریس دروس تخصصی علوم شناختی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان علوم و فناوری‌های شناختی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش کوتاه مدت در زمینه علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقای کیفی رساله دکتری در قالب بسته‌های آموزشی و پژوهشی و فناوری حمایت می‌کند.

از سوی دیگر تلاش برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی از سوی ستاد توسعه علوم شناختی همچنان ادامه دارد و این ستاد در راستای ترغیب دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برتر کشور جهت ایجاد رشته‌های علوم شناختی، از مراکز علمی- آموزشی حمایت می‌کند.

دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران می‌توانند اطلاعات لازم از شرایط و نحوه برخورداری از بسته‌های تشویقی حمایتی و پژوهشی را در بخش آئین نامه‌ها در سایت ستاد توسعه علوم شناختی دریافت کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا