درخشش فیلم گورکن در جشنواره ریورساید با کسب 4 جایزه

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، موفق به دریافت چهار جایزه‌ مهم در مراسم اختتامیه‌ «نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ریورساید آمریکا» شد.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، مراسم اختتامیه‌ نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم ریورساید شب گذشته به صورت مجازی برگزار شد و فیلم سینمایی «گورکن» موفق به دریافت جوایز بهترین فیلم سینمایی، بهترین بازیگر زن (ویشکا آسایش)، بهترین گروه بازیگران و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

کالوک تانگ برای بازی در فیلم سینمایی «ایوان مخوف» (جایزه‌ بهترین بازیگری مرد)، شانگشی چن کارگردان فیلم «ایوان مخوف» از ماکائو (جایزه‌ بهترین کارگردانی)، فیلم کوتاه «چوپان» از روسیه (بهترین فیلم کوتاه)، «موهای واقعی» از اتریش (بهترین فیلم دانشجویی)، «گون، روباه کوچک» از ژاپن (بهترین فیلم انیمیشن) و «خرس‌ها در پاین ریج» از آمریکا (بهترین فیلم مستند) از دیگر برگزیدگان این جشنواره به شمار می‌آیند.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش، بازیگران فیلم گورکن به شمار می‌آیند که از طرف رئیس جشنواره جایزه بهترین گروه بازیگران را دریافت داشته‌اند.

جشنواره‌ فیلم ریورساید که از سال ۲۰۰۲ در کالیفرنیای آمریکا تاسیس شده، هر ساله در بخش‌های سینمایی، فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند و دانشجویی برگزار می‌شود و بیشترین تمرکزش، نمایش آثار متفاوت و چالش‌برانگیز اجتماعی است.

نوزدهمین دوره‌ این جشنواره از ۲۷ آوریل تا اول ماه می (۷ تا ۱۱ اردیبهشت) به صورت مجازی و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات پرسش و پاسخ آنلاین، در ریورساید ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا