پرداخت بیش از 58 میلیارد ریال خسارت بیمه درمان تکمیلی

در اجرای قرار داد سال جاری بیمه درمان تکمیلی تاکنون به بیش از ۳۶ هزار پرونده رسیدگی و طی ۸۱۶ مرحله خسارت مستقیم به بیمه شدگان پرداخت شده است.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از صندوق اعتباری هنر، در اجرای قرار داد سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر تاکنون بیش از ۳۶ هزارپرونده به شرکت بیمه گر ارسال شده و بیش ۵۸ میلیارد ریال خسارت پاراکلینیکی، بیمارستانی و دندانپزشکی (به جز معرفی نامه های صادر شده) در ۸۱۶ مرحله به بیمه شدگان پرداخت شده است.
در سال ۹۹ بیش از ۳۰ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور و افراد تحت تکفل از بیمه درمان تکمیلی  برخوردار شدند.
 بر این اساس ۵درصد در طرح امید، ۷۶ درصد در طرح آرامش و ۱۹ درصد در طرح رفاه قرار دارند.
ارائه خدمت در بیش از ۴ هزار مرکز درمانی، سرپایی، بیمارستانی و دندانپزشکی در سراسر کشور به بیمه شدگان انجام می‌شود. اعضا  می توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد صرفاً با پرداخت مبلغ فرانشیز مراحل درمانی خود را طی نمایند. در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد، برای دریافت هزینه‌های پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی،  بیمه شدگان می توانند مستندات درمان خود را از طریق سامانه «بیمانو» بارگذاری و پس از تأیید مدارک بصورت رایگان ارسال نمایند.
قرارداد بیمه تکمیلی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برقرار می باشد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا