پیشنهاد اضافه شدن درس «موفقیت‌شناسی» به واحد های عمومی دانشگاه‌ ها به کجا رسید؟

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، محمدعلی نژادیان گفت: آخرین نتیجه‌ای که از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاصل شد جواب امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مورخ 1393/01/20) بود و بعد از آن نیز از معاونت محترم پژوهشی وزارتخانه تماس گرفتند و فرمودند که دولت (دهم) در حال عوض شدن است و باید صبور باشی ولی همان‌طور که در نامه ذکر شده است ما ارجاع داده‌ایم به کمیته جامعه‌شناسی و روان‌شناسی معاونت آموزشی برای بررسی و نتیجه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌نماییم چرا که تصمیم اضافه شدن دروس عمومی دانشگاه‌ها با وزارت علوم نیست و وزارت علوم نهایتا می‌تواند پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی بدهد و روال به این صورت است که بعد از قبول شورا سازمان سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) برای گردآوری و تهیه یک کتاب اقدام می‌کند. (البته ایشان پیشنهاد دادند که مستقیم نیز با شورای عالی انقلاب فرهنگی مکاتبه داشته باشم که همین کار را انجام داده‌ام ولی شورا تا به امروز جوابی ارائه نکرده است).

وی افزود: البته برای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه‌ها و خیلی مراکز دیگر از سال ۱۳۹۲ نیز ارسال نموده‌ام و تا به امروز در همه تالیفات خود پیشنهادهای عملی در زمینه موفقیت شناسی را همچنان ادامه داده و خواهم داد…البته پروسه طولانی در این مسیر قرار دارد ولی اینجانب ناامید نمی‌شوم و پیگیر خواهم بود.

لذا از مسئولان تقاضا دارم با نگاهی علمی به موضوع موفقیت شناسی توجه کنند چرا که می‌تواند تحول و چارچوبی جدید در علوم انسانی به‌وجود آورد و به‌عنوان یک علم جدید در علوم انسانی به نام ایران ثبت گردد. به امید روزی که در همه کشورها به موضوع موفقیت شناسی به‌صورت علمی و دانشگاهی پرداخته شود.

 

جهت آشنایی با تاریخچه و موضوع موفقیت‌شناسی اینجا را کلیک کنید.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا