انتخاب تهیه کننده ایرانی به عنوان داور چهارمین جشنواره منا

تهیه‌کننده ایرانی در عرصه بین‌الملل به عنوان یکی از داوران بخش مسابقه اصلی، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم منا در هلند انتخاب شدند.

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم منا در هلند از تاریخ ۲۰ تا  ۲۲ می (۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه) در شهر لاهه هلند برگزار می‌شود و الهه نوبخت به عنوان یکی از داوران این رویداد انتخاب شده است.

نوبخت پیش از این در جشنواره بین المللی «فیفوگ سوییس» و جشنواره بین المللی زنان بیروت نیز از اعضای هیات داوران بوده است. 

 وی در زمینه پخش و بازاریابی بین‌المللی سینمای ایران نیز فعالیت دارد. او در جمع داوران بخش فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره جهانی فیلم‌های شرقی ژنو سوییس حضور داشت. مستند دلبند به تهیه کنندگی نوبخت در بخش مستند سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۹۷) حضور داشت.

کریم طریدیه کارگردان هلندی الجزایری تبار، حمادی گیروم دبیر جشنواره فیلم کازابلانکا و منتقد معروف مراکشی، حنان بوکلالا رمان نویس و چهره رسانه ای از کشور مراکش و محمد لیونسی کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده مراکشی و همچنین الین فریده کانینیگ بازیگر ایرانی-هلندی مستند در جستجوی فریده ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی دیگر اعضای هیات داوران این رویداد سینمایی را تشکیل می دهند.

هدف از چهارمین جشنواره بین المللی  فیلم لاهه (MENA) در هلند به گفته محمد الأمین دبیر جشنواره، حمایت از فیلمسازان جوان و سینمای مستقل در آفریقای شمالی و خاورمیانه است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا