صدور مجوز به کارگیری نیروی قراردادی معین در شهرداری‌ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سرانجام، نخستین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌ها در شهرداری قم صادر شد.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد با اشاره به این موضوع افزود: همزمان با عید سعید فطر و در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، بعد از سال ها پیگیری، نخستین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری ها به تعداد ۲۳۶نفر برای شهرداری قم صادر شد.

وی ادامه داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند براساس ارزیابی شاخص های تعیین شده، شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره کسب شده و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا شده است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خاطر نشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها یکی از ضرورت های حوزه منابع انسانی است که این مهم بنا به تکلیف مقرر در بند (ل) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از طریق تهیه و تدوین آئین نامه استخدامی کارکنان شهرداری‌های کشور، به جز شهرداری تهران، در دستور کار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: امید می‌رود در آینده نزدیک نیز شاهد تصویب نهایی آن در هیأت دولت باشیم که با همکاری و تلاش سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور سرعت بیشتری بگیرد تا در کمترین زمان ممکن شاهد ساماندهی بخش بزرگی از نیروی انسانی شهرداری‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا