افتتاح مرکز تخصصی شاهنامه خوانی در قم

همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، مرکز تخصصی خوانش متون کهن با محوریت شاهنامه‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم آغاز به کار کرد.

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، همزمان با ۲۵ اردیبهشت سالروز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، آیین بازگشایی و آغاز به کار مرکز تخصصی خوانش متون کهن با محوریت شاهنامه‌خوانی و با حضور حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، استاد سید علی بنی فاطمی و استاد عزتی‌پور از فعالان ادبی و هنری استان قم برگزار شد. 
حامد حجتی در این مراسم خوانش متون کهن در قم را افتخاری بسیار بزرگ برای اهالی ادب و صاحبان ذوق و فرهنگ عنوان کرد. 
وی با اشاره به اینکه کانون استان قم سومین مرکز تخصصی متون کهن کودک و نوجوان در کشور است از برنامه ریزی های صورت گرفته برای بهره برداری از این ظرفیت ایجاد شده خبر داد. 
پخش پیام های تصویری دکتر «جلال‌الدین کزازی» شاعر، نویسنده و شاهنامه‌پژوه نامدار کشور، «مصطفی رحماندوست» شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، «آتوسا صالحی» از فعالان حوزه شاهنامه، «انسیه موسویان» مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری و «جلال خالقی مطلق» پژوهشگر و شاهنامه‌پژوه از دیگر بخش هایی این مراسم بود. 
نقالی و شاهنامه خوانی سیده لیلا موسوی هنرمند قمی به همراه علی اکبر ریاضی شاهنامه‌خوان ۱۰ ساله و برگزاری نشست خبری با حضور اهالی رسانه پایان بخش مراسم بود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا