انتخاب فیلم ایرانی به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره‌ بین‌المللی جانز هاپکینز

فیلم کوتاه «زنگ تفریح»، به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد، برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم کوتاه داستانی بیست‌وچهارمین دوره جشنواره‌ جانز هاپکینز در آمریکا شد.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، جشنواره‌ بین‌المللی جانز هاپکینز، رویدادی بین‌المللی است که به‌صورت سالانه در دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا برگزار می‌شود. این جشنواره که در سال (۱۹۹۷) آغاز به کار کرد، پذیرای آثار مستقل محلی و بین‌المللی است. و امسال به صورت مجازی برگزار شد.

زنگ تفریح قصه‌ یک دختر دبیرستانیِ یاغی است که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه‌اش به ورزشگاه آزادی برود.

زنگ تفریح که بیش از ۲۰ حضور جهانی را پشت سر گذاشته، در جشنواره‌های شاخص مورد تأیید آکادمی اسکار از جمله جشنواره فیلم کوتاه ازمیر و جشنواره سینه لبو شیلی حضور داشته و از افتخارات آن می توان به کسب جایزه بهترین بازیگر از سی و سومین دوره جشنواره دانشجویی «Living Skies» کانادا و جایزه بهترین فیلم کوتاه از هجدهمین جشنواره «آکسفورد» آمریکا اشاره کرد. 

موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. این فیلم کوتاه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نوید نیکخواه آزاد تولید شده و محصول شمید فیلم است.

پخش جهانی زنگ تفریح برعهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا