جذب ایده‌های برتر برای سنجش سریع کووید 19

با انتشار فراخوانی برای حمایت از روش‌های سنجش سریع کووید ۱۹، علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 20 خرداد ماه ارسال کنند.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به تشخیص و مراقبت بیماران در منزل، فراخوانی از سوی یکی از مرکز نوآوری و با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف جذب تیم‌های خلاق، نوآور و فناور در مسیر حمایت از روش‌های نوآور تشخیص و سنجش سریع بیماری کووید ۱۹ منتشر شد تا ایده‌های خلاقانه در مسیر مراقبت از بیماران کووید ۱۹ در منزل تجاری‌سازی شود.

از مهم‌ترین اولویت‌ها برای جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه می‌توان به طراحی و ارائه روش نمونه‌گیری از دهان یا بینی توسط فرد در منزل برای تشخیص ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد. همچنین روشی نوآورانه در طراحی و ساخت آنتی‌ژن ویروس کووید ۱۹ برای استفاده در منزل، دیگر اولویت این فراخوان نوآورانه است.

طراحی و ساخت کیت سنجش سریع آنتی بادی خنثی کننده موجود در خون، یکی دیگر از اولویت‌هایی است که در این فراخوان، اعلام شده و ایده‌پردازان توانمند را برای ارائه راهکاری نوآورانه فرامی‌خواند.

چالش نوآورانه تجهیزات خودمراقبتی کووید ۱۹، با حمایت شرکت دانش‌بنیان پیشتاز طب زمان بزرگ‌ترین واحد طراحی، تولید و صادرات کیت‌های تشخیصی در کشور، شرکت شتابدهنده نوآوری تشخیصی سیناپس نخستین شتابدهنده  تخصصی حوزه تشخیص طبی و شرکت کارخانه نوآوری به عنوان بستری برای توسعه زیست‌بوم و فرهنگ کارآفرینی نوآورانه و رشد کسب و کارهای نوپا میزبان تیم‌های فناور و خلاق خواهد بود.

به نقل از ستاد نانو، علاقمندان به شرکت در این چالش نوآورانه تا ۲۰ خردادماه جاری فرصت دارند طرح‌های خود را از طریق وب‌سایت مرکز نوآوری سیناوا ارسال و آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا