تدوین برنامه بازاریابی شرکت‌های خلاق

ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تهیه برنامه بازاریابی برای شرکت‌های خلاق خبر داد.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در جلسات برگزار شده با مدیران و فعالان حوزه صنایع نرم و خلاق، یکی از مهمترین مسائل مطرح شده، چالش های مرتبط با بازاریابی است، بسیاری از فعالان شرکت های خلاق فعال، دانشگاهی یا جز نوآوران هستند و تجارب زیادی در بخش تجاری و بازاریایی ندارند.

بر این اساس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، برای این شرکت ها کلاس ها، وبینار و دوره‌های مختلف برگزار کرد. همچنین مشاورانی از میان نخبگان برگزیده شدند تا به اعضای زیست بوم نوآوری صنایع نرم و خلاق مشاوره ارائه دهند.

برای تکمیل این فرایند حمایتی یک برنامه کامل برای تهیه «برنامه بازاریابی شرکت های خلاق» تهیه شد. در این برنامه هر شرکت خلاق به صورت خاص مورد بررسی قرار می گیرد و کمک می شود که این شرکت برای بازاریابی محصول و خدمات خود یک پلان دقیق بازاریابی تدوین و آن را گام به گام اجرا کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات این خدمت می توانند به سایت دبیرخانه زیست بوم شرکت‌های خلاق و سامانه بیزسرویس به آدرس bizservicees.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا