ابتکار: هدف از رویداد کمند تدوین الگوی کارآفرینی دختران است

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: هدف از اجرای طرح کمند، تدوین الگوی موفق برای کارآفرینی دختران بوده که با استقبال دانشگاه و دانشجویان مواجه شد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار  یکم تیر ماه با حضور آنلاین در مراسم اختتامیه رویداد کمند در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو) در چندین دانشگاه کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه همیشه ورود دانشجویان به عرصه کار دغدغه ما بوده است، تصریح کرد: در این زمینه با دشواری هایی مواجه بوده ایم اما در دولت دوازدهم زمینه های این کار فراهم شده است.

ابتکار ابراز امیدواری کرد که نتایج این طرح برای دانشگاه های استان اردبیل پایدار بماند.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بستری مناسبی برای فعالیت دانشجویان و جوانان در کشور فراهم شده است.

حجت‌الاسلام‌عبدالله حسنی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاه های استان اردبیل مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: جوانان و دانشجویان آینده سازان کشور هستند و باید همه تلاش کنیم تا به سر منزل مقصود برسند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: رویداد کمند ویژه دختران دانشجو است که با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می شود.

عباس فنی اصل اظهار کرد: از بین ایده های دریافتی در این رویداد، ۱۰ ایده منتخب و ۶ ایده به عنوان ایده برگزیده انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه کارگاه هایی با حضور ۹۰ نفر از دختران دانشجو در این رویداد برگزار شد، تصریح کرد: این رویداد باید گام اولی برای دختران دانشجو باشد و دانشگاه ها باید برنامه های مفصلی در این زمینه اجرا کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا