فراخوان ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و همچنین شناسایی کارآفرینان موفق و معرفی آنها به جامعه به عنوان الگو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، با عنایت به عضویت وزارت ورزش و جوانان در شورای سیاستگذاری جشنواره کارآفرینان برتر و بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور و همچنین شناسایی کارآفرینان موفق و معرفی آنها به جامعه به عنوان الگو، از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا دهم مرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بدین منظور، از تمامی کارآفرینان دعوت می شود تا در مهلت مقرر، با مراجعه به وبگاه https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir فرآیند ثبت نام در این جشنواره را تکمیل کنند.

نشانی و شماره تماس با دبیرخانه جشنواره ملی کارآفرینان برتر تهران، خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی – طبقه هشتم – دفتر توسعه کارآفرینی، تلفن ۶۴۴۹۲۷۵۱ – ۶۴۴۹۲۶۶۵ –  ۶۶۵۸۰۱۲۷ //کدپستی: ۱۴۵۷۹۹۴۸۶۱ //دور نگار: ۶۶۵۸۰۰۸۲ است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا