برگزاری برنامه حمایتی کارآفرینی باهمکاری یونیدو در ایران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دومین دوره آموزشی مربیان برای «برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران» توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، سال گذشته پروژه مشترکی میان سازمان فناوری اطلاعات و UNIDO با عنوان «ترویج و ارتقا بنگاه‌های اقتصادی خلاق کوچک و متوسط در ایران» آغاز شد و طی ماه‌های گذشته، این پروژه با «ترسیم زیست‌بوم کارآفرینی ایران» مورد پیگیری قرار گرفت. به نحوی که در نشست‌هایی با فعالان برجسته بخش خصوصی و دولتی، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی اکوسیستم ایران به بررسی گذاشته شد.

در امتداد این پروژه یک «هاب مجازی کارآفرینی» تأسیس خواهد شد که هدف از ایجاد آن، تجمیع خدمات و حمایت‌های مورد نیاز کسب‌وکارهای نوآور، به ویژه با تمرکز بر «افزایش مقیاس» و «ورود به بازارهای بین‌المللی» است. در این راستا، یک برنامه بین‌المللی «آموزش مربیان» به عنوان بخشی از این پروژه مشترک تعریف شده است که دور اول این برنامه آموزشی در خردادماه امسال برگزار شد.

این برنامه آموزشی تلاش دارد تا دانش روز در حوزه برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی استارت‌آپی در اختیار مربیان قرار گیرد تا مربیان بتوانند در درازمدت، اثری پایدار بر رشد و درخشش زیست‌بوم دیجیتال ایران داشته باشند.

این دوره به صورت آنلاین و رایگان و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

از جمله شرایط متقاضیان شرکت در این دوره، تسلط به زبان انگلیسی، اشتغال در بخش خصوصی (عدم وابستگی سازمانی به نهادهای عمومی و دولتی)، تجربه کار و تعامل در زیست‌بوم استارت‌آپی ایران (چه شاغل در استارت‌آپ و چه شاغل در نهادهای حمایتی نظیر شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و…)، سابقه فعالیت به عنوان منتور کارآفرینی و علاقه‌مند به تخصیص زمان و تلاش به موضوعات فوق است.

علاقه‌مندان باید حداکثر تا تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۲۱ (۲۹ تیرماه) رزومه خود را برای شرکت در دوره ارسال کنند.

اطلاعات بیشتر درباره این دوره، اهداف و موضوعات آن در سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران توضیح داده شده است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا