تحسین لباس پوشیده تیم ژیمناستیک زنان آلمان

انتشارات موفقیت‌شناسی

لباس های جنجالی تیم ژیمناستیک زنان آلمان در المپیک توکیو، که برای نخستین بار تمام بدن را می پوشاند، در شبکه های اجتماعی مورد تحسین و استقبال قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ورزش سه، لباس های سراسری و پوشیده تیم ژیمناستیک آلمان در المپیک توکیو در شبکه های اجتماعی ژاپن مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از آزادی انتخاب در پوشش دفاع کرده اند. ژاپن کشوری است که هنوز دختران مدرسه ای در آن مجبور به پوشیدن دامن هستند و پوشیدن کفش پاشنه بلند در بسیاری از ادارات برای زنان اجباری است.


لباس های تیم ژیمناستیک زنان آلمان از مچ پا تا گردن را می پوشاند و همچنین آستین های تا زیر آرنج دارد. آلمانی ها گفته اند که قصدشان از انتخاب این لباس این بوده که با نگاه جنسیت زده به ورزش مقابله کرده و آزادی انتخاب زنان در پوشش خود دفاع کنند.


این لباس ها موجب شد تا ژاپنی ها در شبکه های اجتماعی به تشویق این سیاست پرداخته و بسیاری از زنان زاپنی از تجربیات تلخ خود در زمینه نداشتن آزادی در انتخاب پوشش، صحبت کنند.

یکی از کاربران نوشته: “لباس های ژیمناستیک می توانند زیبا باشند اما این واقعیت که برخی از آنها سواستفاده می کنند به ان معناست که باید این موضوع را جدی گرفت.”

دیگری نوشته: “من قبلا ژیمناستیک کار می کردم و عکاسی بعضی ها باعث می شد که احساس ناراحتی کنم.”

همچنین اجباری بودن لباس های خاص ژیمناستیک برای دختران مدرسه ای در ژاپن، برای چندین نسل خاطرات ناراحت کننده ای را رقم زده است.
یکی از کاربران توییت کرده: “ما درخواستی را امضا کردیم که به ما هم اجازه دهند لباس های پوشیده تری را بپوشیم، اما معلمان مرد ما گفتند که دخترها حتما باید همین لباس ها را بپوشند و این قابل تغییر نیست.”

در ژاپن علاوه بر مدرسه ها، در ادارات نیز پوشیدن لباس هایی خاص را به زنان تحمیل می کنند، از جمله پوشیدن کفش پاشنه بلند که در اغلب ادارات اجباری است.
دو سال پیش زنان ژاپنی کارزاری را در اعتراض به این قانون به راه انداختند که با ترکیب کلمه کفش و کلمه درد در ژاپنی KuTOO نامیده می شد که اشاره ای به جنبش جهانی MeToo نیز داشت.
بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی نوشتند که دیدن تیم ژیمناستیک زنان آلمان که در این لباس های پوشیده کاملا قادر به اجرای فنون پیچیده و سخت خود هستند، الهام بخش است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ورزش سه

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا