نخستین بیمارستان هوشمند اوایل سال 1400 افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، علیرضا زالی روز سه شنبه در افتتاح پروژه های درمانی بیمارستان ۱۵ خرداد افزود: امروز بیمارستان ۱۵ خرداد به تکامل خوبی رسیده است و اساتید و کادر درمانی در تکامل و تعالی این بیمارستان مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: این بیمارستان در عرصه ملی کارنامه قابل تحسینی دارد و در حوزه جراحی پلاستیک به نقطه مطلوب رسیده است.

زالی عنوان کرد: سرعت دو پروژه عمرانی بخش آی سی یو و اورژانس این بیمارستان بسیار زیاد بود و این پروژه زمانی برگزار شد که با کاهش درآمد اختصاصی بیمارستان در دوران کرونا رو به رو بودیم.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد بیماران از ارائه خدمات بیمارستان ۱۵ خرداد رضایت داشته اند و در بخش اورژانس نیز رضایت بیماران بیش از ۷۵ درصد بوده است.

زالی عنوان کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد در زمینه ارائه تکنیک های جدید و نوآوری جراحی بسیار پیشرو و الگوی خوب آموزش و پژوهش است. همچنین این بیمارستان بسیار زودتر از سایر مراکز درمانی به سمت کار تیمی حرکت کرد.

وی اظهار داشت: نخستین بیمارستان هوشمند با هدف اوج رضایت مندی بیمار و با بهره مندی از اینترنت اشیا با همکاری مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تا اوایل بهار سال ۱۴۰۰ به عنوان طرح ملی بیمارستان هوشمند افتتاح می شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا