ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.

پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی معرفی شدند

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ۵ نویسنده از پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران را که در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزارشد، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «علی رمضانی»، با معرفی پنج نفر از پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران، گفت: نویسندگان پرفروش در بخش مجازی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ترتیب عبارت از علی صفایی‌حائری، محسن عباسی‌ولدی، حسین فتاحی، محمد میرکیانی و مهدی آذری‌یزدی هستند.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای نخستین بار به صورت همزمان حضوری و مجازی برای ایجاد فرصت برابر پیش روی کتاب دوستانی که به هر دلیلی شرایط حضور در قالب فیزیکی را ندارند، با حضور حدود ۱۸۰۰ ناشر داخلی و ۱۸۷ ناشر خارجی از بیش از ۳۰ کشور جهان در بخش حضوری و ۱۱۰۰ ناشر در بخش مجازی ۲۱ اردیبهشت ماه کار خود را در مصلای امام (ره) آغاز کرد.

ایجاد فرصت برابر برای علاقمندان کتاب در سراسر کشور، برگزاری مناسبتی نمایشگاه مجازی، شفاف سازی هزینه پست کتاب و رفع نقص‌های گذشته از جمله موارد مطرح شده ناشران در مورد این دوره بود.

این نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت با فعالیت ۱۸۸۷ ناشر بخش فیزیکی میزبان علاقمندان از سراسر ایران بود که با توجه به تعویق دو ساله، با استقبال و فروش موجهی همراه بود. به طوری که علی رمضانی قائم مقام این دوره نمایشگاه که هر روز در نشست خبری، آمار فروش و دیگر اخبار این رویداد را رسانه ای می کرد از فروش حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب در دو بخش فیزیکی و مجازی تا پایان دهمین روز این نمایشگاه خبر داد.

پایان پیام/

ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.
منبع
ایرنا

موسس و مدیرمسئول: دکتر محمدعلی نژادیان

پایگاه خبری موفقیت‌شناسی | هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا