«پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد می‌شود

انتشارات موفقیت‌شناسی

براساس تصویب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد می‌شود و تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، دکتر عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، دکتر زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این نشست پس از  بررسی و تبیین تکالیف ابلاغی دولت در خصوص «ایجاد پنجره خدمات هوشمند» دستگاه‌های اجرائی موضوع بند «و» تبصره 7 قانون بودجه 1401 کل کشور و به منظور تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه آموزش عالی مصوب شد: «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد شود و تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه نمایند. 

پیش از این نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «پنجره خدمات هوشمند وزارت عتف» را ایجاد نموده و آن را به «پنجره ملی دولت هوشمند» متصل نموده است. 

همچنین سازمان‌های تابعه این وزارتخانه اعم از سازمان سنجش آموزش کشور، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، موزه علم و فناوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، مرکز نشر دانشگاهی به این پنجره متصل شده‌اند و یا در حال اتصال هستند. 

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا