سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

دکتر «غلامعلی افروز» دستیار بزرگ‌ترین روان‌شناس جهان در دانشگاه میشیگان: هیچ روان‌شناسی در آمریکا حق ندارد به مراجعان خود بگوید ازدواج کنید یا نکنید!

دکتر «غلامعلی افروز» که زمانی دستیار پروفسور «جان ادوارد جردن» بزرگ‌ترین روان‌شناس اجتماعی جهان بود، در برنامه برمودا نکات مهمی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، دکتر غلامعلی افروغ در برنامه برمودا که مدتی پیش پخش گفت: هیچ مشاوری در اروپا و آمریکا حق ندارد به یک دختر یا پسری که برای مشاوره آمدند، بگوید ازدواج کنید یا نکنید (حتی برای طلاق) و باید خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی در این برنامه عنوان کرد: تصمیم ازدواج مهم‌ترین انتخاب انسان در طول حیات، انتخاب همسر است. غایت ازدواج رسیدن به آرامش است. همسر مطلوب کسی است که وجودش آرامش‌گر، رامش‌گر و نوازش‌گر برای همیشه تاریخ تا بهشت باشد. پس باید خودشان تصمیم‌ بگیرند، این تصمیم خیلی مهم است.

دکتر افروز گفت: من (روان‌شناس) باید مشاوره بدهم، خصیصه‌های شخصیتی هر دو نفر را بدانم و باز کنم و پیامد‌ها را بگویم. من پیامدها را می‌گویم (که این پیامدها وجود دارد)؛ آقا به این صورت است، خانم به این صورت است، مثلا دختر می‌گوید من این‌ها را قبول دارم حلش می‌کنم یا پسر بگوید با این که به فرض این خانم خودشیفتگی دارد، کمال‌زدگی دارد، اضطراب دارد، متکبر است، یک اختلال پارانوئید دارد و بدبین است ولی من درستش می‌کنم.

وی افزود: بارها شده بعضی از روان‌شناسان کم سواد گفتند که شما به درد هم نمی‌خورید!

دکتر افروز عنوان کرد: این کار در آمریکا و اروپا جرم است، پروانه را لغو و فرد را بازداشت می‌کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
برنامه برمودا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا