همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

درباره پیگیری مصوبه دولت جهت اجرایی سازی صندوق ضمانت زنان

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به ایجاد وحدت رویه در تثبیت پست مشاورین امور بانوان و الزام حضورشان در تمام شوراهای اصلی و بهره برداری و توجه و بکارگیری نظرات آنها در دستورالعمل‌ها، قانون‌ها و آیین نامه‌هایی که وضع می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در حوزه سیاست گذاری و قانون گذاری، به ایجاد وحدت رویه در تثبیت پست مشاورین امور بانوان و الزام حضورشان در تمام شوراهای اصلی و بهره برداری و توجه و بکارگیری نظرات آنها در دستورالعمل‌ها، قانون‌ها و آیین نامه‌هایی که وضع می‌شود اشاره کرد.

به گفته وی پیگیری مصوبه دولت جهت اجرایی سازی صندوق ضمانت زنان، اجرای طرح نوهمسران در دو استان و طرح کسب و کار پایدار که در ۳۱ استان، پیگیری اجرایی سازی پنجره واحد خدمات زنان سرپرست خانوار، برگزاری دو جلسه ستاد ملی زن و خانواده از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده است.

 به گزارش روابط عمومی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ خزعلی در ادامه بیان کرد: آخرین دستور رییس جمهور این بود که مصوبات ستادملی زن و خانواده مستقیما و با دستور رییس جمهور امضاء و ابلاغ شود و نیاز به تایید در کمیسیون‌های دولت ندارد.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا