همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

عضویت رسمی دو هنرمند ایرانی در یک فستیوال معتبر ایتالیایی

میلاد منصوری و دنیز متوسلی به طور رسمی عضو اصلی فستیوال آمیکورتی ایتالیا شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد منصوری نویسنده و کارگردان ایرانی و دنیز متوسلی بازیگر و مجری طرح ایرانی، با دعوت و موافقت هیئت مدیره فستیوال آمیکورتی، به‌طور رسمی به عنوان اعضای اصلی این فستیوال منصوب شدند.

میلاد منصوری به عنوان کارگردان خلاق و دنیز متوسلی به عنوان مدیر روابط فرهنگی بین‌الملل در این فستیوال فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این دو هنرمند تنها اعضای رسمی فستیوال آمیکورتی در ایران هستند.

فستیوال آمیکورتی به مدیریت اینتریتا روسی تهیه‌کننده و کارگردان هنری ایتالیایی و رئیس فستیوال، هر سال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می‌شود.

این فستیوال در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های برجسته‌ای از جمله «پاول هاگیس» نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی که دارنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی است به عنوان رئیس هیئت داوران در دو سال متوالی بوده، همچنین «جیاکومو باتیاتو» فیلم‌ساز ایتالیایی، «جیزلا مارنگو» تهیه‌کننده ایتالیایی، «راجر رولف» نویسنده آمریکایی که آخرین همکاری او با «کوین اسپیسی» بوده است، از هنرمندان برجسته‌ای هستند که با این فستیوال ایتالیایی همکاری کرده‌اند.

دنیز متوسلی بازیگر، مجری طرح و طراح صحنه و لباس است که از آثار اخیرشمی‌توان به بازی در سریال «هیولا» و فیلم سینمایی «کولبرف» اشاره کرد. او در سال‌های گذشته در سومین تجربه داوری خود به عنوان جوان‌ترین داور فستیوال آمیکورتی در کنار بزرگانی از کشورهای مختلف فعالیت کرده است.

میلاد منصوری نویسنده و کارگردان پس از ساخت چندین فیلم کوتاه و حضورهای موفق بین‌المللی، با اولین فیلم سینمایی خود به نام «کولبرف» در فستیوال آمیکورتی حضور یافت و جایزه بهترین فیلم را کسب کرد. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا