همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

مریم جلالی:صادرات صنایع دستی از مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شود

معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از معافیت صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا مریم جلالی پنجشنبه در نشست با فعالان صنایع‌دستی اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای حمایت اقتصادی از فعالان صنایع دستی تلاش برای ایجاد نظام آماری جامع است، اظهار کرد: این نظام آماری باید در جهت شناسایی فعالان بزرگ صنایع‌دستی و ارائه آن به ساختار مالیاتی کشور برای ایجاد معافیت‌های مالیاتی شکل بگیرد.

به گزارش ایرنا معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارتخانه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همزمان با پاسداشت هفته صنایع دستی امروز صبح به اصفهان سفر و با حضور در بازار تاریخی حسن آباد و کارگاه‌های صنابع دستی این استان با هنرمندان این عرصه دیدار کرد.

از ۶۰۲ رشته صنایع دستی شناسایی شده در جهان، ۲۹۹ مورد آن مربوط به ایران و از این تعداد نیز ۲۰۰ رشته مربوط به استان تاریخی و هنر پرور اصفهان است.

بیش از ۷۰ هزار هنرمند صنایع دستی در این استان فعالیت می‌کنند که در چهار سال گذشته ۴۰ هزار نفر از آنها شناسایی و شناسنامه‌دار شده‌اند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا