سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

اعلام برنامه‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی

معاون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های جدید پیش رو برای تقویت حوزه علوم انسانی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی آنا، درباره اقدامات دانشگاه برای تقویت حوزه علوم انسانی اظهار کرد: علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی محل رشد خود را با تاسیس معاونت آغاز کرده است.

وی افزود: در مرحله‌ای قرار داریم که تمایل و توجه را به سطح واحد‌ها و دانشکده‌ها و مراحل پایین‌تر سوق دهیم. در ضمن استادان را در هر حوزه دانشی کنار یکدیگر جمع می‌کنیم تا با رشته‌های تخصصی خود به تعامل بپردازند.

همایون تصریح کرد: به نظر می‌رسد، نظام جدیدی مبتنی بر توجه به ماموریت‌ها و در عین حال رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در جریان دانشی شکل گرفته، در حال ایجاد است و باید بتوانیم علوم انسانی را پس از اینکه در درون خود تقویت لازم پیدا کرد در ارتباط و همکاری با بقیه دانش‌های فنی و مهندسی و … قرار دهیم که ساختار فعلی چنین امکانی را فراهم می‌کند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ساختار دانشی ایجاد شده حوزه علوم انسانی و هنر را در قالب رشته‌های سنتی و در عین حال میان رشته‌ای‌های سازماندهی به وجود آورده و در تلاش برای جمع کردن استادان کنار یکدیگر است.

همایون اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که استادان علوم انسانی باید انجام دهند، پیگیری “تدوین سرفصل و بازنگری دروس و مقالات” است‌.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا