سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

معرفی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران

مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدعلی مرآتی» را به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حکمی از سوی امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی مرآتی پژوهشگر موسیقی به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است: به استناد مصوبه صورت جلسه هیات امنا به شماره ۳۵۶/س/الف مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ و نظر به تجربیات، سوابق ارزنده، تعهد و دانش جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب می‌شوید.

از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و مصوبات هیات امنا و نیز وظایف مندرج در اساسنامه انجمن موسیقی ایران در جهت اعتلای موسیقی ایران گام‌های موثری بردارید.

محمدعلی مرآتی، متولد اول مهر ١٣٥١، در رشته موسیقی تحصیل کرده و مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس دارد. کمانچه را نزد استادانی، چون منوچهر طاهرزاده، محمود مرآتی و اردشیر کامکار و هادی منتظری یاد گرفته و مبانی تخصصی موسیقی دستگاهی ایران و آهنگسازی را نزد استادانی، چون فرامرز پایور، هوشنگ ظریف، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، احمد پژمان، محمدرضا درویشی، کامبیز روشن‌روان، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ کامکار در دانشگاه تهران بین سال‌های ٧٣ تا ٧٩ آموخته است. او آهنگسازی‌های مختلفی در کارنامه هنری خود دارد.

مرآتی مسئولیت دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری در چندین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران و نیز عضویت در هیات انتخاب و داوری و شورای سیاست‌گذاری را در دوره‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر برعهده داشته است.

مراسم اعطای این حکم در دفتر موسیقی معاونت هنری و با حضور محمود سالاری معاون هنری، احمد صدری و داود گنجه‌ای اعضای هیات امنای انجمن موسیقی ایران برگزار شد و سالاری از خدمات سیّد امیرعباس ستایشگر مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران قدردانی کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا