ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.

مقاله «بررسی نسل‌ها و تاثیر آن‌ها بر استراتژی‌های بازاریابی در عصر دیجیتال» در نشریه پژوهش‌های بازاریابی منتشر شد

مقاله‌ای باعنوان «بررسی نسل‌ها و تاثیر آن‌ها بر استراتژی‌های بازاریابی در عصر دیجیتال» توسط نشریه «پژوهش‌های بازایابی اسلامی» دانشگاه آزاد اسلامی یزد منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، این مقاله توسط «دکتر محمدعلی نژادیان»نوشته شده است. در ادامه چکیده این مقاله را می‌خوانید:

هدف: این پژوهش به بررسی نسل‌ها و چالش‌های آن‌ها پرداخته تا فرصت‌ها و استراتژی‌های مرتبط با هر نسل شناسایی و تحلیل شود. تنوع نسلی امروزه بسیار زیاد است و هنوز شاهد نسل‌هایی هستیم که نتواسته‌اند با فناوری‌های نوین ارتباط برقرار کنند. در کنار آن‌ها، «نسل زد» قرار دارد که با رفتار دیجیتال‌محور و مصرف محتوای تصویری شناخته می‌شود و پژوهش‌های زیادی بر روی آن متمرکز است. همچنین، «نسل آلفا» به‌عنوان بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین نسل تاریخ شناخته می‌شود که تا سه سال آینده(۲۰۲۸) به سن قانونی خواهند رسید. با ورود این نسل به جامعه، پیش‌بینی می‌شود که خواسته‌ها و انتظارات پیچیده‌تری از کسب‌وکارها، تعاملات دیجیتال و سفارش‌های شخصی‌سازی‌شده داشته باشند. بنابراین، بازاریابان باید استراتژی‌های خود را بازنگری کرده و محصولات را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر نسل تطبیق دهند.

روش: این پژوهش کیفی و مروری تحلیلی است که با استفاده از روش کتابخانه‌ای به بررسی نسل‌ها، ویژگی‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های آن‌ها پرداخته است.

یافته‌ها: یافته‌ها نشان می‌دهند که برای شناخت نسل‌ها باید علاوه‌بر رویدادهای مهم، به تأثیر فناوری نیز توجه کرد. فناوری‌های نوین تعاملات اجتماعی و سبک زندگی را متحول کرده و باعث تغییر ارزش‌ها شده است. با این حال، فناوری همیشه دلیل تفاوت‌های نسلی نیست و عوامل دیگری همچون تمایل به فردگرایی و تاثیرات جهانی نیز در این تغییرات نقش دارند.

نتیجه‌گیری: این پژوهش، با بررسی نسل‌ها، می‌تواند به بازاریابان در بهبود استراتژی‌ها کمک کند. بازاریابان می‌توانند از روش‌هایی همچون «استراتژی بازاریابی مجدد»، برای جذب بهتر نسل‌ها استفاده کنند.

برای مطالعه بیشتر مقاله به سامانه سند دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنید. برای دریافت فایل PDF و متن کامل مقاله اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

ژست کارآفرینی با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی | محمدعلی نژادیان: باید جلوی افرادی را که ژست کارآفرینی می‌گیرند و با رانت‌های ارزی و سوءاستفاده از روابط اجتماعی آینده و اعتقادات جوانان کشور را نابود می‌کنند و به آن‌ها نسخه می‌دهند که اگر نمی‌توانی مقصر خودت هستی را گرفت. صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و حکومتی مراقب باشند چه کسانی را چهره معروف می‌کنند و از چه چهره‌های معروفی استفاده می‌کنند. مردم نیز فراموش نکنند که کارآفرین‌نماها؛ طلای بدلی در ویترین اقتصاد هستند.

موسس و مدیرمسئول: دکتر محمدعلی نژادیان

پایگاه خبری موفقیت‌شناسی | هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا