کارآفرینی معلولان با استفاده از تسهیلات سازمان بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری  موفقیت‌شناسی، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با جمعی از معلولان دیدار و گفتگو کرد.

سهراب بهاالدینی، فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی معلولان، با تاکید بر لزوم مناسب سازی و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها و نیز توجه بیشتر به حقوق اجتماعی معلولان گفت: زحمات معلولان و خانواده‌های صبور آن‌ها در عرصه زندگی و تلاش این افراد در بخش‌های دولتی و غیر دولتی ارزشمند و ستودنی است.

او با اشاره به اینکه معلولان به جز معلولیت نباید دغدغه دیگری داشته باشند، افزود: معلولان دارای توانمندی‌های بالایی هستند؛ به طوری که بسیاری از افرادی که سلامتی کامل دارند، از آن برخوردار نیستند و معلولیت در دنیای امروزی منجر به محدودیت نمی‌شود و معلولان با پیروی و الگوگیری از جامعه هدف خود با برنامه ریزی می‌توانند از ظرفیت سازمان بهزیستی در حمایت‌های تسهیلاتی ایجاد اشتغال و کارآفرینی بهره ببرند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ارتقای سطح زندگی برای استفاده معلولان را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: خدمت به جامعه معلول یک توفیق الهی است و با توجه به وظایف ذاتی نهادها، شهردای باید نسبت به مناسب سازی و زیرساخت‌های لازم از حقوق معلولان دفاع کند.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا