چگونگی استفاده از سامانه درخواست بیمه کارگر از کارفرما

انتشارات موفقیت‌شناسی

در دوران کرونا انجام کار‌های اداری از خانه می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد در این گزارش دریافت یکی از خدمات تامین اجتماعی آموزش داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران کرونا انجام کار‌های اداری به صورت غیر حضوری می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد. در این گزارش نحوه استفاده از راهنمای کاربران (واگذارندگان‌کار) سرویس اخذ الکترونیکی درخواست و  صدور هوشمند  و ابلاغ مفاصاحساب ماده (38) قانون تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.

1- واگذارندگان کار میبایست ضمن اخذ کدکارگاهی نسبت به تکمیل فرم اطلاعات پایه و تعهدنامه ابلاغ الکترونیک با مراجعه به نشانی es.tamin.ir نسبت به اخذ حساب کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

2- در خاتمه قرارداد واگذارندگان میبایست با مراجعه به سامانه مزبور از طریق منوی کارفرمایان جهت تکمیل فرم مبانی محاسباتی و بارگذاری مدارک و مستندات نسبت به درخواست صدور مفاصاحساب اقدام کنند.

3- از طریق انتخاب منوی واگذارندگان واگذارندگان محترم می‌توانند کلیه پیمان‌های مرتبط با کد کارگاهی خود را مشاهده و نسبت به ثبت درخواست صدور مفاصاحساب از طریق منوی مبانی محاسباتی اقدام کنند.

توجهدر صورت عدم مشاهده ردیف پیمان میبایست کد کارگاهی واگذارنده‌کار توسط شعبه محل اجرای قرارداد در سیستم ثبت شود.

4- با ورود به منوی “امکان مشاهده پیمانهای تعریف شده برای واگذارندگان پیمان “با انتخاب فیلد عملیات (ثبت درخواست) امکان ثبت اطلاعات ردیف پیمان مورد نظر فراهم خواهد شد.

5- در مرحله بعد با ورود به فیلد فوق‌الاشاره اطلاعات ردیف پیمان انتخاب شده قابل مشاهده بوده و میبایست توسط کاربر کنترل و در صورت تایید نسبت به تکمیل اطلاعات مندرج در منوی مزبور و بارگذاری مدارک و مستندات به واحدهای اجرایی ارسال ‌شود.

توجه: تکمیل فیلدهایی که با ستاره قرمز مشخص شده اند و بارگذاری نامه واگذارنده‌کار الزامی است.

6- پس از تکمیل فرم و انتخاب کلید ثبت اطلاعات جهت اقدامات بعدی به شعبه مربوطه ارسال خواهد شد.

7- شعبه پس از دریافت اطلاعات طی مراحل پیشگفت وکنترل موارد در صورت تایید، مراتب را طی ار سال پیامک، و در صورت مشاهده نقص در اعلام اطلاعات و یا الزام ارسال مدارک و مستندات تکمیلی مراتب در سامانه es  خواهد شد.

تذکر: باتوجه به اینکه واگذارندگان‌کار صرفا یکبار مجاز به تکمیل و ارسال اطلاعات هستند، میبایست در انجام فرآیند مزبور دقت لازم را  داشته باشند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا