تشریح آخرین اخبار درباره مسکن خبرنگاران و هنرمندان و اصحاب رسانه

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از تسنیم ، عباس مقتدایی  در گفت‌وگویی درباره مسکن خبرنگاران عنوان کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تامین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم، وزارت راه و شهرسازی با پیگیری مصرانه این موضوع در پاسخی اعلام کرد که ما بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی ادامه داد: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام دادم و از وی خواستم که عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد.


نماینده اصفهان در مجلس افزود: روز گذشته معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی پیگیری موضوع مسکن است، طی نامه‌ای به اینجانب اعلام کرد که در تاریخ 9 مرداد امضا تفاهم نامه بین وزرای راه و ارشاد صورت گرفته و مقرر شده متقاضیان مدنظر از محل اراضی تامین شده و نیز ظرفیت خالی و باقیمانده طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی سازماندهی کردند.

مقتدایی افزود: بنابراین از امروز خبرنگاران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر که فاقد مسکن هستند، از وزارت ارشاد این امر را مطالبه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از مسئولین مربوطه در وزارت راه و وزارت ارشاد و صندوق هنر نیز خواهانم در اسرع وقت چگونگی ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران را اعلام کنند. امروز بنده نیز در این خصوص مکاتبه‌ای را با وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد دارد.

نماینده مردم اصفهان عنوان کرد: حالا که تفاهم نامه امضا شده و همه اقدامات صورت گرفته، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند.

مقتدایی مطرح کرد: طبق اطلاعاتی که به بنده واصل شد، وزارت ارشاد 80 هزار نفر را به عنوان اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران به وزارت راه معرفی می کند که وزارت راه 50 هزار نفر از این عزیزان را واجد شرایط دریافت مسکن معرفی می کند. فاز اول این قرارداد 10 هزار واحد مسکونی است که ان شا الله به این قشر عزیز در اسرع وقت تعلق گیرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
تسنیم

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا