دیدار مدیر عامل صندوق هنر با مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت به منظور ارائه خدمات بهتر به اصحاب فرهنگ و هنر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سیدمجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با محمد حسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت دیدار و گفت‌‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت روز چهارشنبه 31 شهریورماه با حضور در صندوق اعتباری هنر، با پوراحمدی مدیرعامل این صندوق در راستای همکاری های مشترک دیدار و گفتگو کرد.

پوراحمدی در این نشست ضمن معرفی فعالیت ها و ماموریت های اصلی این صندوق گفت: تمام تلاش ما در صندوق ا عتباری هنر رفع دغدغه از جامعه فرهیخته هنرمند عضو صندوق است تا با رفع مشکلات آنها زمینه شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر کشور فراهم شود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر درادامه گفت: بانک قرض الحسنه رسالت در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه کم بهره، مجموعه بسیار خوشنامی در سطح کشور است. امیدوارم بر اساس ماموریت صندوق اعتباری هنر در حمایت از هنرمندان بتوانیم با گسترش روابط و همکاری مشترک زمینه ارائه هرچه بهتر خدمات به اهالی فرهنگ و هنر بیش از پیش فراهم کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این دیدار اقدامات صندوق اعتباری هنر در راستای حمایت از اصحاب و هنر را ارزشمند دانست و گفت: این صندوق یکی از مهمترین نهادهای حمایتی از جامعه فرهنگ و هنر کشور است و امیدواریم همکاری میان این دو مجموعه گسترش یابد.

در این نشست راهکارهای لازم جهت اتخاذ تمهیدات بمنظور ارائه تسهیلات به اعضای صندوق اعتباری هنر بررسی و مقرر شد؛ ظرف مدت کوتاهی تفاهم نهایی و شیوه نامه اجرایی به امضاء دو طرف برسد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا