دعوت از سه داور بانوی اردبیلی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال

انتشارات موفقیت‌شناسی

رییس هیات فوتبال استان اردبیل از دعوت سه داور بانوی اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، رییس هیات فوتبال استان اردبیل از دعوت سه داور بانوی اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور خبر داد.
صمد نوتاش اظهار کرد: ژاله طوفانپور، سیما درازی و سولماز نقی وند داوران اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور دعوت شدند.
این مسئول اضافه کرد: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ژاله طوفانپور و سیما درازی را به کلاس داوری پیش فصل فوتبال لیگ برتر بانوان کشور و سولماز نقی وند را به کلاس داوری پیش فصل فوتسال بانوان کشور دعوت کرده تا بعد از گذراندن این دوره در لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور قضاوت کنند.
نوتاش حضور سه داور بانوی اردبیلی درسطح اول فوتبال وفوتسال بانوان کشور را نشانه رشد و توسعه داوری فوتبال و فوتسال بانوان استان برشمرد و برحمایت از این داوران تاکید کرد.
به گفته رئیس هیات فوتبال استان اردبیل، ژاله طوفانپور از سوی فدراسیون فوتبال در لیست کاندیداهای لیست بین المللی بود.
وی افزود: سید یعقوب حجتی، محمد شاکر، رضوان سرشار، مسلم رحیم خانی، بابک قلیزاده و مهدی نورمحمدی هم به کلاس داوری آقایان دعوت شده‌اند و بعد از گذراندن کلاس در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور قضاوت خواهند کرد.
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: یوسف افضلی داور اردبیلی فوتسال هم  کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتسال کشور را با موفقیت گذرانده و هم اکنون در لیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا