سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از پایان‌نامه‌های علوم انسانی حمایت می‌کند

انتشارات موفقیت‌شناسی

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با هدف نشر پژوهش‌های علمی و ترویج فرهنگ کتاب از پایان‌نامه‌ و رساله‌های دانشجویان در حوزه­ علوم انسانی حمایت می‌کند.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، بر اساس این فراخوان پایان‌نامه‌هایی که در موضوعات مورد نظر این سازمان نگارش شده یا در دست نگارش هستند، مشروط به پذیرش در ارزیابی علمی مورد حمایت قرار گرفته و در قالب کتاب چاپ خواهند شد.

بر اساس این فراخوان، پایان‌نامه و رساله‌هایی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات زیر تدوین شده باشد، توسط این سازمان به چاپ خواهد رسید.

جهاددانشگاهی (اعم از تدوین الگوهای علمی، مدیریتی و فرهنگی مربوط به جهاددانشگاهی، تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی و….)  سیاست‌گذاری و فلسفه علم و فناوری، دانشگاه‌پژوهی، اخلاق حرفه‌ای، حقوق مالکیت فکری، روش‌شناسی و روش تحقیق در علوم انسانی، مطالعات کتاب، کتاب‌خوانی و نشر، سیاست‌گذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی، تاریخ شفاهی، ادبیات معاصر، هنر و معماری ایرانی و اسلامی، مطالعات رسانه، فضای مجازی، اقتصاد کاربردی و توسعه، کارآفرینی و کسب‌وکار، علوم شناختی کاربردی، آسیب‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، اندیشه سیاسی در اسلام

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان، از طریق نشانی research@isba.ir مکاتبه نمایند و یا با شماره 02166958381 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است اولویت حمایت در خصوص آثاری خواهد بود که امکان تبدیل به درسنامه را داشته و یا این که به لحاظ علمی بدیع باشند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا