دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دانشجویان کم برخوردار حمایت می‌کند

انتشارات موفقیت‌شناسی

دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشجویان کم برخوردار و دانشجویانی که برای ادامه تحصیل و تأمین لوازم کمک آموزشی و غیره نیاز به حمایت دارند، تسهیلات رفاهی، آموزشی، درمانی اختصاص می دهد.

به گزارش  پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخشنامه ای به آموزشکده و دانشکده های این دانشگاه اعلام کرد: برای تخصیص تسهیلات رفاهی، آموزشی، درمانی و غیره با توجه به آموزش مجازی و عدم حضور مستمر دانشجویان در مراکز آموزشی، مقرر شده است سامانه همای رحمت به آدرس http://khayerin.tvu.ac.ir/register.aspx توسط دانشجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی (کمیته امداد، بهزیستی و …) و دانشجویانی که برای ادامه تحصیل و تأمین لوازم کمک آموزشی و غیره نیاز به حمایت دارند تکمیل و پس از آن توسط کاربر سامانه تأیید شود.

برهمین اساس به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان و معاضدت برای تسهیل ادامه تحصیل، کمک به فرآیند آموزشی، معیشتی و درمانی، اطلاع‌رسانی گسترده به دانشجویان از طریق ارسال پیامک به جامعه هدف و همچنین انتشار در سایت و سامانه‌های آموزشی و دانشجویی در مهلت مقرر انجام شود.

دانشجویان واجد شرایط تا ۱۰ آبان ۱۴۰۰ برای تکمیل و ورود اطلاعات خود فرصت دارند، همچنین ثبت و تأیید کاربر سامانه همای رحمت تا ۲۰ آبان ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا