معرفی فهرستی از بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فهرست کتاب‌هایی که در بهار و تابستان ۱۳۹۹ منتشر شده‌ و به سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین فهرست «لاک‌پشت پرنده» راه پیدا کرده‌اند، منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، فهرست سی‌وهفتم لاک‌پشت پرنده  شامل کتاب‌هایی است که در بهار ۱۳۹۹ منتشر شده و فهرست سی‌هشتم لاک‌پشت پرنده شامل کتاب‌هایی است که در تابستان ۱۳۹۹ منتشر شده‌اند. در هر کدام از این فهرست‌ها، اطلاعات نزدیک صد کتاب آمده است. کتاب‌ها بر اساس امتیاز مرتب شده‌اند. علاوه بر تصویر روی جلد و اطلاعات شناسنامه‌ای هر کتاب، می‌توانید واژگان کلیدی شامل گروه سنی و محتوای آن را هم ببینید و راحت‌تر انتخاب کنید.

لاک‌پشت پرنده فهرستی است از بهترین کتاب‌های هر فصل برای کودکان و نوجوانان. این کتاب‌ها را گروهی از نویسندگان، مترجمان و کارشناسان کتاب کودک و نوجوان با بررسی کتاب‌های هر فصل انتخاب می‌کنند.

حمید اباذری، محمود برآبادی، شکوه حاجی‌نصرالله، مینا حدادیان، شیوا حریری، شادی خوشکار، علی‌اصغر سیدآبادی، گیسو فغفوری، نیکو کریمی، زنده‌یاد رودابه کمالی، نلی محجوب، مریم محمدخانی، فرمهر منجزی، فرناز میرحسینی، رویا میرغیاثی و سیدمهدی یوسفی داوری این فهرست‌ها را برعهده داشته‌اند.

دبیرخانه «لاک‌پشت پرنده» در اطلاعیه خود خواسته است این فهرست را برای دیگران هم بفرستید تا با بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان آشنا شوند. با مراجعه به سایت لاک‌پشت پرنده هم می‌توانید تمام فهرست‌ها را یک‌جا ببینید و دانلود کنید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا