میرهاشم موسوی: طرح بیمه خانواده ایرانی آغاز می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح گسترده بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان بیمه خانواده ایرانی به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، میرهاشم موسوی افزود: خدمت به خانواده ایرانی جزو افتخارات ماست و ما امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم باعث آرامش همه خانواده‌های ایرانی باشیم.

وی در ادامه افزود: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه علاوه بر میزان وام مصوب سال جاری، برای بازنشستگان استان مرکزی در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته، تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و این سازمان در سه حوزه بیمه‌ای درمانی و اقتصادی حضور مؤثر و فعالی در جامعه دارد.

موسوی با اشاره به خدمات ارزشمندی که در حوزه بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: فعالیت این سازمان در حوزه اقتصادی که از محل منابع متعلق به کارگران و بازنشستگان ارائه می‌شود، سهم بالایی از اقتصاد ملی و تولید را به خود اختصاص داده است که علیرغم شرایط سخت حاکم بر اوضاع اقتصادی، امیدواریم بتوانیم در بخش‌هایی که مأموریت داریم وضعیت مردم را بهتر از قبل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح خط اول پروژه زغال‌سنگ پرورده طبس افزود: افتتاح این پروژه را در آستانه ۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی، به فال نیک می‌گیریم و همزمانی این افتتاح با این روز حاوی پیام ارزشمند مقاومت و نماد مقابله با استکبار است.

موسوی گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه با فعال شدن این پروژه به دست متخصصان داخلی علاوه بر صرفه‌جویی ۱۷ میلیون یورویی، ظرفیت تولید سالانه کنسانتره زغال‌سنگ به میزان ۶۸ هزار تن افزایش یافت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا