پژوهشگران به مجلس شورای اسلامی ایده و راهکار می‌دهند

انتشارات موفقیت‌شناسی

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران رویداد ملی «مجلسی‌شو» را برگزار می‌کند و ایده‌ها و راهکارهای این رویداد به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده می‌شوند.

جلسه هم‌اندیشی رویداد ملی مجلسی شو با حضور زهرا خلج رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرقدس، طاهره فهیمی‌نجم رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان تهران و سایر مسئولان و معاونان ستاد مرکزی باشگاه، دانشجویان برگزیده و منتخب این رویداد برگزار شد و شرکت‌کنندگان منتخب رویداد برای توجیه طرح در این جلسه حاضر شدند

رویداد ملی مجلسی شو در قالب پارلمان تخصصی دانشجویی و اندیشه‌ورزی در حوزه مدیریت، اقتصاد و کسب و کار و کارآفرینی با محورهای مالیات بر فعالیت‌های غیرمولد، راهکارهای رونق و جهش تولید، محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای کشور، کاهش التهابات در سطح بازارها و تثبیت قیمت کالاهای اساسی، تقویت نظام سلامت و بیمه عمومی و سیاست‌های تسهیل ازدواج جوانان و کاهش موانع پیش روی زوج های جوان به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی برگزار شد.

اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرقدس، امیرحسین خان‌احمدی دبیر انجمن هنر و معماری به‌عنوان مجری و نویسنده، فاطمه برگی تهیه‌کننده و مجری، مریم جعفری دبیر انجمن زبان به‌عنوان کارگردان و تدوینگر، مهران نفر کارگردان، میلاد قلی‌زاده گرافیست و شهاب حق‌مرادی گوینده با تشکیل دو گروه ۶ و سه نفره با محور بررسی راهکارهای رونق و جهش تولید، در این رویداد شرکت کردند و هر دو گروه موفق به کسب رتبه برتر و راهیابی به مرحله نهایی شدند.

حمایت از افراد کارآمد، لازمه پیشرفت و تحقق رشد و اقتصاد است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرقدس در راستای هدفمندی رویداد ملی مجلسی شو اظهار کرد: هدف از اجرای این رویداد، کمک گرفتن از اعضای فعال باشگاه پژوهشگران در بیان چالش‌ها، نقص‌ها و برطرف‌کردن موانع با کمک مسئولان و طرح راهکار مناسب برای مشکلات است.

زهرا خلج افزود: حمایت از افراد کارآمد، لازمه پیشرفت و تحقق رشد و اقتصاد است. تأمین بودجه، تسهیل قوانین دست و پاگیر و اجرای هدفمند برنامه‌های دانشجویی از شروط اصلی رشد و شکوفایی دانشجویان و دانش‌پژوهان در حوزه صنعت و تولید است.

وی تأکید کرد: تلاش در راستای هدفمندتر شدن مسابقات و سوق‌دادن این رویدادها به سمت استارت‌آپ و ایده‌شو باید در دستورکار قرار گیرد.

توجه به بحران‌ها و استفاده از ایده‌های نو به‌عنوان راهکار، یکی از ارکان رونق و جهش تولید است

دبیر انجمن هنر و معماری دانشگاه آزاد شهرقدس هم با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای جوان در فعالیت‌ها و شناسایی نیازها در چند سال آینده عنوان کرد: توجه به بحران‌ها و استفاده از ایده‌های نو به‌عنوان راهکار، یکی از ارکان رونق و جهش تولید است.

امیرحسین خان‌احمدی ادامه داد: امید است با به‌کارگیری نیروهای توانمند و خلاق، شاهد جهش در زمینه اقتصادی کشورمان باشیم.

فاطمه برگی عضو برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرقدس نیز به گفت‌وگو درباره «کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان» و ارتباط این موضوع با رشد و پیشرفت صنعت و تولید پرداخت.

به گزارش آنا، در پایان جلسه مقرر شد تمام گروه‌ها و اعضای شرکت‌کننده این رویداد، تا دو ماه آینده به‌طور تخصصی به طرح ایده‌ها و راهکارها بپردازند تا در صورت لزوم این راهکارها به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شوند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا