مراکز مهارت آموزی بانوان به بهره برداری رسید

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو، با اشاره به نقش مهم مهارت آموزی در رونق اشتغال و کارآفرینی، گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای سیاست‌های شهرداری تهران درحمایت از اقشار آسیب پذیر، با نگرشی جامع به فرایند توانمندسازی به عنوان یک فرایند مستمر و پایدار، اقدام به تجهیز و راه اندازی مراکز مهارت آموزی کوثرکرد.

وی افزود: مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه با رویکرد اجتماعی و اقتصادی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حوزه‌های تولید کالای خواب، حجاب برتر و هنرهای دستی به فعالیت می‌پردازد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو افزود: با بهره برداری از مرکز مهارت آموزی کوثر ظرفیت اشتغال برای ۱۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار مطابق با قوانین وزارت کار فراهم شده است و تعدادی از بانوان که شرایط حضور دراین مراکز ندارند به صورت کار درمنزل با این مجموعه همکاری می‌کنند.

وی افزود: در تداوم برنامه‌های حمایتی مدیریت شهری برای زنان سرپرست خانوار، نخستین مجتمع روان‌شناسی و مشاوره‌ای شهر تهران که خدمات ویژه‌ای به زنان سرپرست خانواده ارائه می‌کنددر منطقه دو راه اندازی شده است.

به گفته معاون شهردار منطقه دو، بانک اطلاعات زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچیک از نهادهای حمایتی نیستند تهیه شده است و خدمات پیش بینی شده براساس نیازها و شرایط افراد ارائه می‌شود.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا