لزوم تهیه نقشه‌ راه محیط زیست برای هدفمندی تعاملات بین‌المللی

انتشارات موفقیت‌شناسی

در نشست رییس سازمان محیط زیست با سفیر ایران در چین بر لزوم تهیه نقشه‌ راه محیط زیست کشور برای تعاملات بین‌المللی از جمله چین تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، علی سلاجقه – رییس سازمان حفاظت محیط زیست – با محمد کشاورززاده – سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور چین – روز گذشته در سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفت وگو کرد. در این نشست توجه به رویکرد دیپلماسی کشور برای تقویت همکاری‌های دوجانبه برگزار شد و در خصوص ضرورت  تقویت همکاری های آتی، بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار سلاجقه با تأکید بر تعامل و همکاری در حوزه بین‌المللی گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز توسعه همکاری‌های بین‌المللی در راستای سیاست‌های جاری کشور و ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های حوزه محیط زیست، بر تقویت روابط و تعاملات با چین باید برنامه‌ریزی های مدونی در چارچوب قوانین تدوین کنیم تا شاهد بستر همکاری و تعاملات سازنده در حوزه محیط زیست باشیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت مشارکت مردم و الگوبرداری از تجارب موفق سایر کشورها اظهارکرد: از تقویت همکاری‌های محیط زیستی با چین و بهره‌برداری از اقدامات مؤثر آن کشور استقبال می کنیم.

در ادامه این نشست کشاورزاده ضمن ارایه توضیحاتی از فعالیت‌های موفق چین در حوزه محیط زیست و نیز با ابراز خرسندی از رویکرد تعاملات بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهارکرد: وزارت امور خارجه و سفارت ایران در چین، تلاش می‌کنند تا سازمان را در جهت پیشبرد همکاری‌ها با چین یاری رسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست درادامه این نشست، در خصوص لزوم تهیه نقشه‌راه محیط زیست کشور برای تعاملات بین‌المللی از جمله با چین و ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌های محیط زیستی تاکید شد. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا