ایده‌های جهانی کسب درآمد با استفاده از گوگل ادسنس

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

امروزه راه اندازی یک وب‌سایت از هر زمان دیگری آسان‌تر شده و پلتفرم‌های تبلیغاتی همچون گوگل ادسنس کسب درآمد از این وبسایت‌ها را تسهیل کرده است. اما همه این وبسایت‌ها ساخت یکسانی ندارند و نکات خاصی وجود دارد که در آگهی‌های ادسنس امکان درآمدزایی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از کارآفرینی پرس، برخی از این موضوعات از نظر مشتریان آنلاین محبویت ویژه‌ای دارند. البته ایجاد وب‌سایت در زمینه موردنظر مستلزم دانش و مهارت‌های واقعی است. اما، اگر قصد پرداختن به موضوعاتی را دارید که پتانسیل درآمد در ادسنس را دارند پس به این ۵۰ گزینه نگاهی داشته باشید.

۱- اطلاعات تندرستی

تندرستی یکی از سودمندترین موضوعات در وب‌سایت‌های ادسنس است. اگر شما درحوزه سلامتی صاحب‌نظر هستید (و مجوزهای لازم را دارید) می‌توانید اطلاعات عمومی در حوزه‌های مرتبط با سلامتی را عرضه نموده و یا بر روی یک حوزه خاص مرتبط با سلامت تمرکز کنید. با این حال به هنگام ارائه توصیه‌های پزشکی جانب احتیاط را رعایت کنید.

۲- نکات مرتبط با تناسب اندام

همچنین شما می‌توانید به‌جای توجه به سایر موضوعات سلامت بر تناسب اندام متمرکز شوید و برنامه تمرینی روزانه را برای کسانی که در صدد تغییر روش‌های ورزشی خود هستند، ارائه کنید.

۳- نکات رژیمی

برای یکی دیگر از موضوعات محبوب مرتبط با سلامتی، می‌توانید نکات و دستورالعمل‌های رژیمی برای غذای سالم و کاهش وزن ارائه دهید.

۴- فن‌آوری

فن‌آوری موضوع مورد علاقه دیگری در سایت‌های ادسنس است. شما می‌توانید سایتی را طراحی کنید که اطلاعاتی پیرامون نوآوری‌های جدید را به اشتراک بگذارد یا حتی بر محصول و یا نوع خاصی از ابزار متمرکز باشد.

۵- اخبار مرتبط با آی‌تی

همچنین می‌توانید سایتی را طراحی کنید که بیشتر با متخصصان حرفه‌ای آی‌تی در ارتباط باشد یا در جهت رفع مشکلات متعدد فنی در این حوزه باشد.

۶- اطلاعات مربوط با گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های هوشمند مسلما یکی از جالب‌ترین محصولات مورد توجه است. بنابراین، درحوزه تکنولوژی می‌توانید وب‌سایتی را ایجاد کنید که کلا در باره انواع مختلف گوشی‌های هوشمند و مدل‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند، باشد.

۷- اپلیکیشن‌های موبایلی    

از آنجا که اپ‌های موبایل مبحث مورد توجه دیگری در ادسنس هستند، می‌توانید فهرست‌ها و پایگاه‌های داده پیرامون اپلیکیشن‌های متعدد موبایلی ایجاد کنید که در دسترس هستند.

۸- اطلاعات نرم‌افزاری

یا می‌توانید بر انواع یا برندهای خاص نرم‌افزارها متمرکز شده و کسب‌وکاری پیرامون اطلاعات و به‌روزرسانی‌های مرتبط راه‌اندازی کنید.

 ۹- مد

موضوع مورد توجه دیگر مد است که می‌توانید اخبار رسیده از طراحان، روندها، بحث‌های مرتبط با مد و مانند آن را به اشتراک بگذارید.

۱۰- ترفندهای زیبایی

همین‌طور شما می‌توانید وب‌سایتی را طراحی کنید که ترفندهای زیبایی و گرایش‌ها مرتبط با آرایش صورت، مو و ناخن را به اشتراک بگذارد.

۱۱- سفارش‌های مربوط با رابطه

اگر شما در زمینه مشاوره روابط و موضوعات مرتبط با آن تجربه (و مجوز، مدرک علمی و معتبری) دارید، می‌توانید وب‌سایتی را تاسیس کنید که از طریق آن به سوالات پاسخ داده و توصیه‌هایی را درباره روابط خصوصی افراد ارائه دهید.

۱۲- موضوعات خانوادگی

اگر شما (مجوز لازم را دارید) سایت‌های مرتبط با خانواده می‌توانند به شما در تلفیق کلیدواژه‌های محبوب ادسنسی کمک کنند. شما می‌توانید وقایع و فعالیت‌های دوستانه خانوادگی را به اشتراک گذارده و مشاورهای لازم را ارائه دهید.

۱۳- مراقبت از خانه

یا می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که منبع خوبی در رابطه با ارائه نکات و راهکارهای مرتبط با موضوعات معمول مراقبت از  خانه؛ از چگونگی دکوراسیون خانه گرفته تا تعمیرات لازم خانگی، برای مالکان خانه‌ها باشد.

۱۴- باغبانی

باغبانی را نیر می‌توان در این مقوله گنجاند، هرچند می‌شود وب‌سایتی مستقل که منحصرا به مسائل و مشاوره‌های باغبانی می‌پردازد، ایجاد کرد.

۱۵- امور مالی شخصی

بحث امور مالی به‌طور آنلاین موضوعی بسیار مورد توجه است و با توجه به پتانسل درآمدی آن در ادسنس می‌توان وب‌سایتی بنا نهاد که از طریق آن اخبار و توصیه‌های مالی مرتبط با افراد و مسائل مالی آنان، در اختیار افراد قرار گیرد.

۱۶- تجارت فارکس

یا می‌توان وب‌سایتی کاملا تخصصی ایجاد کرد که منحصرا در زمینه نرخ‌ها و به‌روزرسانی‌های ارزهای خارجی باشد.

۱۷- اطلاعات وام دانشجویی

وام‌های دانشجویی نیز فرصت‌های بسیاری را برای شما فراهم می‌کنند تا اطلاعات مربوطه را با کسانی که در صدد دریافت کمک برای اتخاذ تصمیم‌های مرتبط با این وام‌ها هستند، به اشتراک بگذارید.

۱۸- اطلاعات مرتبط با وام مسکن و رهن و وثیقه

همچنین می‌توانید بر تعرفه‌ها و تغییرات رهن به‌طور خاص متمرکز شوید تا اطلاعات ذیقمتی را در اختیار مالکین خانه‌ها و کسانی که قصد خرید یا رهن خانه دارند، قرار دهید.

۱۹- اطلاعات معاملات اعتباری

به‌طور کلی شما می‌توانید بر معاملات اعتباری یا اقساطی تمرکز یابید و امکان مقایسه و بینش‌های ارزشمندی را برای کمک به افراد فراهم نمایید تا در این ارتباط تصمیمات مرتبط را اتخاذ کنند.

۲۰- اطلاعات بیمه‌ای

کلید واژه‌های مرتبط با بیمه تقریبا بیشترین کلیک‌ها را از گوگل ادسنس خورده‌اند و از رقابت نسبتا کمی برخوردارند. بنابراین، سایتی در بردارنده اطلاعات دقیق و ارزشمند مرتبط با انواع بیمه می‌تواند سایت بسیار سودمندی باشد.

۲۱- اطلاعات املاک

املاک موضوع پرطرفدار دیگری در وب‌سایت‌های ادسنس است. بنابراین، می‌توان فهرست‌های املاک و اطلاعات مرتبط با مناطق و منطقه خاص را ارائه کرد.

۲۲- خودرو

همچنین می‌توان وب‌سایتی طراحی کرد که اطلاعات مربوط به اتومبیل‌ها، از جمله اخبار خودرویی، لیست‌های وسائل‌نقلیه و حتی نکات تعمیراتی خوروها را به اشتراک گذاشت.

۲۳- اخبار مربوط به مشاهیر

سلبریتی‌های پرطرفدار نیز ترافیک جستجوی بالایی را ایجاد می‌کنند. می‌توان سایت اخبار افراد مشهور محبوب را راه‌اندازی کرد یا سایتی از طرفداران مربوط به یک سلبریتی خاص را کلید زد.

۲۴- اطلاعات پذیرایی‌ها و سرگرمی‌ها

می‌توان بر مقولات پذیرایی‌ها و سرگرمی‌های عمومی‌تر همچون بررسی‌های فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی یا کتاب‌ها، تمرکز یافت.

۲۵- اخبار ورزشی

در دنیای آنلاین، ورزش‌ها بسیار پرطرفدار هستند. بنابراین، می‌توان وب‌سایتی ایجاد کرد که امتیازات کسب شده رشته‌های ورزشی و سرخط اخبار آن‌ها و یا اخبار مرتبط با شهر یا تیمی خاص ارائه شود.

۲۶- بازی‌های آنلاین

بازی‌های آنلاین نیز موضوعی عالی در حوزه کسب‌وکار وب‌سایت‌هاست. شما می‌توانید بازی‌های خودتان را طراحی و یا توسعه دهید تا مردم اوقات زیادی را در سایت شما بگذرانند. همچنین می‌توانید اطلاعات و ایده‌های مربوط به بازی‌های محبوبی که افراد می‌توانند در پلتفرم‌های دیگری بازی کنند را، ارائه دهید.

۲۷- اخبار سیاسی

اخبار سیاسی در بستر آنلاین می‌توانند توجهات زیادی را جلب کنند. بنابراین، می‌توانید سایتی راه‌اندازی کنید که اخبار و اطلاعات مربوط به نامزدها و سیاست‌مداران مختلف را نشر دهد.

۲۸- ویدیوهای وایرال

همه ویدیوهای وایرال خوب را دوست دارند. بنابراین، اگر وبسایتی طراحی کنید که محتواهای وایرال جالب و سرگرم‌کننده را به اشتراک بگذارد، می‌توانید بالقوه ویوهای زیاد و به تبع آن درآمد ادسنسی زیادی کسب کنید.  

۲۹- مسافرت

سفر به‌ویژه اطلاعات مربوط به خطوط هوایی و هتل‌ها موضوع دیگری است که در ادسنس محبوبیت زیادی دارد. بنابراین، می‌توان وب‌سایتی طراحی کنید که اطلاعات مسافرتی را در اختیار مخاطبان آن قرار دهد و در این حوزه محبوب ورود کنید.

۳۰- نکات عکاسی

قدرت تبلیغاتی زیادی در بطن حرفه عکاسی وجود دارد. ازاین‌رو، اگر وب‌سایتی ساخته شود که شما از طریق آن نکات و گزینه‌های عکاسی درباره انواع تجهیزات مربوط به آن را ارائه دهید، می‌توانید درآمد زیادی از ادسنس کسب کنید.

۳۱- تصاویر آرشیوی

شما می‌توانید وب‌سایتی را ایجاد کنید که تصاویر آرشیوی در حیطه‌ای خاص قرار دهید و به سادگی فضای ادسنس را در سایت خود قرار دهید.

– نکات وبلاگ‌نویسی

این نکات در جستجوهای آنلاین محبوبیت زیادی دارند. بنابراین، اگر شما وبلاگ‌نویس مجربی هستید می‌توانید برخی از تجارب و تخصص‌های خود را در سایت شخصی‌تان به اشتراک بگذارید.

۳۳- اخبار شبکه‌های اجتماعی

همچنین می‌توانید سایتی را دایر کنید که از طریق آن نکات و اخبار مربوط به شبکه‌های اجتماعی پیرامون پلتفرم‌هایی که در میان دست‌اندرکاران کسب‌وکارها و افراد محبوبیت دارند را به اشتراک بگذارید.

۳۴- بهینه‌سازی موتورهای جستجو

وجه دیگری از وبلاگ‌نویسی و اداره یک وب‌سایت بهره‌گیری شما از تخصص سئو خود برای به‌دست آوردن ترافیک جستجوها به‌سوی وبسایت‌ خود استفاده کنید و سپس از مزایای ادسنس بهره‌مند شوید. 

۳۵- طراحی وب

همین‌طور شما می‌توانید وب‌سایتی را راه‌اندازی کنید که اطلاعاتی درباره طراحی وب و مباحث توسعه‌ای آن ارائه دهد.

۳۶- طراحی گرافیکی

یا می‌توانید بر موضوعات مرتبط با طراحی گرافیکی تمرکز کنید.

۳۷- اطلاعات دامنه و هاستینگ

این اطلاعات نیز در ادسنس محبوب هستند. بنابراین، می‌توانید وب‌سایتی راه بیندازید که از طریق آن، اطلاعات مرتبط با این جنبه‌های دایر نمودن یک وب‌سایت را ارائه دهید.

۳۸- نکات مربوط به پول‌سازی

یکی از سودآورترین موضوعات در وب‌سایت‌های ادسنس بحث کسب درآمد است. به‌ویژه پول‌سازی آنلاین. بنابراین، می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که به ارائه نکات و شیوه‌هایی که افراد می‌توانند از طریق آن درآمدهای آنلاین بیشتری کسب کنند، بپردازد.

۳۹- ترفندهای پس‌انداز پول

همین‌طور می‌توانید وب‌سایتی تاسیس کنید که در آن به ارائه ترفندها و متدهای پس‌انداز پول و یا کمتر خرج کردن آن بپردازید.

۴۰- ترفندهای کسب‌وکار

بیشتر موضوعات مورد توجه در ادسنس با مصرف‌کنندگان فردی مرتبط است. اما شما می‌توانید وب‌سایتی طراحی کنید که به ارائه اطلاعات در زمینه کسب‌وکارها بپردازد.

۴۱- ترفندهای بازاریابی

شما می‌توانید در وب‌سایت خود به‌طور خاص به فنون بازاریابی و اطلاعات ارزشمند پیرامون روش‌های متعدد بازاریابی بپردازید.

۴۲- آگهی‌های بازرگانی

آگهی بازرگانی موضوع دیگر b2b است که در وب‌سایت‌های ادسنسی بسیار پرسود است و شما می‌توانید نکاتی را ارائه کنید یا نمونه‌هایی را به اشتراک بگذارید که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای الهام گرفتن از آن‌ها استفاده کنند.

۴۳- امنیت سایبری

امنیت سایبری هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای کسب‌وکارها به یک موضوع اصلی تبدیل شده است. بنابراین، می‌توانید به کسانی که به‌دنبال اطلاعات هستند کمک کنید و با راه‌اندازی یک وب‌سایت در مورد این موضوع، مقداری درآمد از ادسنس کسب کنید.

۴۴- کشاورزی و زراعت

زراعت نیز مقوله پرسود دیگری در ادسنس است. بنابراین، اگر در زمینه زراعت و فنون کشاورزی از دانش لازم برخوردار هستید، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن تخصص خود به‌صورت آنلاین، کسب‌وکاری ایجاد کنید.

۴۵- اخبار آموزش

مواردی چون کلاس‌های آنلاین و اخبار و اطلاعات درباره کالج‌های متعدد مورد جستجوی زیادی قرار می‌گیرند. بنابراین، سایت‌هایی که اطلاعات در این حوزه ارائه می‌کنند امکان کسب درآمد ادسنسی زیادی دارند.

۴۶- اطلاعات خیریه

همچنین بسیاری از کلمات کلیدی محبوب مربوط به کمک‌های خیریه، به‌ویژه اهدای اتومبیل یا سایر اقلام بزرگ وجود دارد. بنابراین، می‌توانید یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید که در آن بتوانید افرادی را که به‌دنبال اهدای آن اقلام در مسیر درست هستند را راهنمایی کنید.

۴۷- به‌روزرسانی‌های ترافیکی

اگرچه این امر، به‌روزآوری‌های زیادی را طلب می‌کند اما مردم همیشه به‌دنبال این آپدیت‌ها در منطقه خود هستند. لذا می‌توان سایتی برای اختصاص دادن به این به‌روزآوری‌ها در زمان‌های مورد نظر، ایجاد کرد.

۴۸- لیست مشاغل محلی

همچنین می‌توان وب‌سایتی را تاسیس کرد که لیست کسب‌وکارها را در زمینه‌های مختلف، از رستوران‌ها و فروشگاه‌ها گرفته تا مشاغل خدماتی مانند لوله‌کش‌ها و برق‌کارها، ارائه کند.

۴۹- اطلاعات حقوقی و وکلا

به‌طور خاص اطلاعات پیرامون وکلا و دعاوی حقوقی می‌تواند ترافیکی زیادی از جستجو در بر داشته باشد و لذا بسیار سودآور باشد.

۵۰- اخبار فوری

و البته افراد زیادی برای اطلاع از آخرین اخبار روز سراغ وبسایت‌ها می‌روند. بنابراین، می‌توان وبلاگ یا مرکز نشر آنلاینی راه‌اندازی کرد که آخرین رویدادهای غیرمنتظره را گزارش کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا