تصویب برنامه درسی روان‌شناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برنامه درسی روان‌شناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد در جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، دویست و نهمین جلسه شورای تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حدادعادل به منظور بررسی برنامه درسی روان‌شناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد در سالن فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حدادعادل اظهار داشت: علم شناسی و نفس شناسی دو جز لاینفک در روان‌شناسی اسلامی است لذا مقتضی است این مبنا در درس روان‌شناسی اسلامی اصلاح شود. بر این اساس در ادامه جلسه مصوب شد؛ در خصوص تبیین مبانی روان‌شناسی اسلامی تلفیق دروس روانشناسی اسلامی ۱ و ۲ در یک کارگروه بررسی و نهایی شود و نتیجه آن مورد تصویب شورای تحول و ارتقا علوم انسانی خواهد بود.

در این جلسه دکتر معتمدی؛ رئیس کارگروه روان‌شناسی و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ماحصل فعالیت کارگروه روانشناسی را تبیین کرد و نیز دروس اسلامی و بومی برنامه درسی روان‌شناسی عمومی از جمله مبانی روانشناسی اسلامی؛ علم شناسی و نفس شناسی، آسیب شناسی روانی تکیه بر رفتار بوم شناختی و آسیب شناسی روانی اجتماعی نوپدید به تفصیل مورد نقد و ارزیابی اعضای شورای تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا