سید مجید پوراحمدی خبر داد؛ واریز یک ماه مستمری فوق العاده برای مشمولین طرح کمک مستمری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مديرعامل صندوق اعتباري هنر گفت: دومين مرحله واريز بسته حمايتي اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، براي ۲ هزار و ۶۹۰ نفر از اعضاي صندوق در قالب طرح کمک مستمري عملياتي شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: در دومین مرحله واریز بسته حمايتي اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اعضای تحت پوشش برای ۲ هزار و ۶۹۰ نفر در قالب طرح کمک مستمری، کمک هزینه معیشتی به مبلغ  ۴۰۰ هزار تومان واریز شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: بسته های حمایتی صندوق اعتباری در دو بخش بلاعوض و تسهیلات بانکی تعریف شده است که نخستين مرحله آن به مناسبت شب يلدا به حساب متصل به هنرکارت اعضاي صندوق اعتباري هنر واريز شد.

وی در خصوص شرایط دریافت کمک مستمری گفت: هنرمندانی که به دلیل از کارافتادگی، بیماری یا کهولت سن قادر به تأمین معاش نیستند و از محل دیگری نیز حقوق دریافت نمی کنند با تأیید شورای ارزشیابی هنرمندان کشور از سوی صندوق مقرری ماهانه دریافت می کنند که تعداد این عزیزان در حال حاضر قریب به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا