برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو فردا (یکشنبه ۱۶ آذر) با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت زنده و مستقیم در اینستاگرام به آدرس اینترنتی instagram.com/azad_daneshjoo و صفحه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی در آپارات به آدرس aparat.com/islamic_azaduniversity/live پخش خواهد شد.

در این مراسم از ۱۲ نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی که بر اساس فرم‌های ارسال‌شده به واحدهای دانشگاهی و ارزیابی در سطح استان‌ها و سازمان مرکزی، برگزیده شده‌اند، تقدیر می‌شود.

علاوه بر این ویژه برنامه، روز دوشنبه ۱۷ آذر نیز نشست نمایندگان فعالان دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی، تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی دانشجویی و نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ریاست دانشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس بخشنامه ابلاغ‌شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، نشست‌های صمیمانه و جلسات پرسش و پاسخ تشکل‌های دانشجویی با اعضای هیئت رئیسه واحدها، کرسی‌های آزاد اندیشی و دیگر برنامه‌های دانشجویی با همفکری و مشارکت دانشجویان در هفته پیش‌رو به‌صورت مجازی در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا