اعلام فراخوان دعوت به همکاری از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس

انتشارات موفقیت‌شناسی

مرکز پژوهش‌های مجلس از پژوهشگران و نخبگان و مراکز علمی برتر دعوت به همکاری شد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مرکز پژوهش‌های مجلس، فراخوان عمومی دعوت به همکاری و انتخاب همکاران پژوهشی از بین فارغ التحصیلان دکتری، دانشجویان دکترای تخصصی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی برتر کشور و طلاب حوزه های علمیه اعلام شد.

بسمه تعالی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر  استفاده حداکثری از نخبگان کشور و به منظور ایجاد فرصت برابر و امکان بهره‌گیری از توان تخصصی نخبگان در امر قانونگذاری و نظارت، مرکز پژوهش های مجلس در راستای تحقق رویکرد کارآمدسازی و شفاف‌سازی مورد تاکید مجلس انقلابی یازدهم فراخوان عمومی دعوت به همکاری و انتخاب همکاران پژوهشی از بین فارغ‌التحصیلان دکتری، دانشجویان دکترای تخصصی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی برتر کشور و طلاب حوزه‌های علمیه را اعلام می دارد. اشخاصی که در کنار سوابق تحصیلی درخشان از سابقه همکاری در پژوهشکده‌ها، اندیشکده‌ها و نهادهای سیاستگذار برخوردار باشند از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند شد.
بدین منظور از متقاضیان محترم در رشته گرایش های مندرج در جدول ذیل که واجد شرایط مذکور می‌باشند خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 1400/12/20 مدارک خود را در فرم الکترونیکی به آدرس https://rc.majlis.ir/fa/member/elite ارسال نمایند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مرکز پژوهش‌های مجلس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا